جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ظرفیت باتری گوشی گلکسی A06 سامسونگ با دریافت گواهینامه FCC‌ فاش شد

ظرفیت باتری گوشی گلکسی A06 سامسونگ با دریافت گواهینامه FCC‌ فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوشی گلکسی A06 سامسونگ هفته‌ی گذشته در پایگاه داده‌ی گیک‌بنچ (Geekbench) با تراشه‌ی هلیو G85 مدیاتک، همان چیپست به‌کاررفته در گلکسی A05، رؤیت شد. گلکسی A06 به‌تازگی موفق به دریافت گواهینامه‌ی FCC نیز شده است و به‌لطف کسب این گواهی، ظرفیت باتری و برخی از مشخصات دیگر گوشی اقتصادی بعدی سامسونگ مشخص شده است.

به این ترتیب، انرژی گلکسی A06 سامسونگ توسط یک باتری ۴٬۸۵۵ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌شود و این گوشی هنگام رونمایی رسمی با ظرفیت ۵ هزار میلی‌آمپرساعتی معرفی خواهد شد. ظرفیت باتری گلکسی A06 نیز همانند تراشه‌ی آن، تفاوتی با مدل قبلی یا همان گلکسی A05 ندارد.

گواهی FCC همچنین فاش کرد که گلکسی A06 از وای‌فای دو بانده، بلوتوث و 4G LTE برخوردار خواهد بود. از آن‌جایی که تراشه‌ی هلیو G85 مدیاتک از 5G پشتیبانی نمی‌کند، طبیعتاً امکان اتصال به شبکه‌ی فایوجی برای این گوشی وجود نخواهد داشت!

عرض گلکسی‌ A06 سامسونگ برابر با ۷۷٫۳۱ میلی‌متر و ارتفاع آن معادل ۱۶۷٫۳ میلی‌متر است که کاهش اندک عرض و ارتفاع این گوشی در مقایسه با گلکسی‌ A05 را نشان می‌دهد. در حال حاضر ضخامت این محصول مشخص نیست و تمامی اطلاعاتی که هم‌اکنون درباره‌ی این گوشی وجود دارد، در این مطلب ذکر شده است. با این حال، انتظار می‌رود که به‌زودی اطلاعات بیشتری درمورد گلکسی A06 در دسترس قرار بگیرد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *