جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تمامی مدل های سری گلکسی S25 احتمالاً به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز خواهند بود

تمامی مدل های سری گلکسی S25 احتمالاً به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز خواهند بود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شایعات و گمانه‌زنی‌های چند ماه پیش از این خبر می‌دادند که تمامی مدل‌های سری گلکسی S25 سامسونگ به تراشه‌های اگزینوس مجهز خواهند شد و این کمپانی در سری پرچم‌دار بعدی خود از تراشه‌ی اسنپدراگون کوالکام بهره نخواهد گرفت. با این حال، اطلاعات جدید از یک تحلیلگر معتبر به نام مینگ-چی کو، خلاف این شایعات را نشان می‌دهد.

این تحلیلگر مدعی شده است که تراشه‌ی پرچم‌دار بعدی سامسونگ، که انتظار می‌رود اگزینوس 2500 نام داشته باشد، ممکن است به دلیل بازده‌ی تولید کمتر از انتظار تراشه‌های ۳ نانومتری این کمپانی از بازه‌ی زمانی عرضه‌ی گلکسی S25 جا بماند. این مسئله، کوالکام را به تنها تأمین‌کننده‌ی تراشه‌های سری پرچم‌دار بعدی سامسونگ تبدیل می‌کند و گوشی‌های گلکسی S25 در نهایت مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهند شد که در ماه اکتبر رونمایی می‌شود.

اگر ادعاهای مینگ-چی کو صحت داشته باشد، این اولین‌باری نخواهد بود که سامسونگ سری گلکسی اس خود را تماماً به تراشه‌های اسنپدراگون کوالکام مجهز می‌کند. تمام گوشی‌های سری گلکسی اس 23 سامسونگ در تمامی مناطق از تراشه‌ی اسنپدراگون استفاده می‌کردند، که اولین نمونه‌ی چنین اتفاقی برای این برند کره‌ای محسوب می‌شد. با این حال، سامسونگ با سری گلکسی S24 به استراتژی قدیمی خود بازگشت و بار دیگر پرچمداران گلکسی اس خود را با تراشه‌های اگزینوس در برخی بازارها و با تراشه‌های اسنپدراگون در برخی دیگر عرضه کرد.

با وجود این نوع گمانه‌زنی‌ها، همچنان نمی‌توان به‌طور قطعی درباره‌ی سری گلکسی S25 سامسونگ صحبت کرد، چرا که برنامه‌های این کمپانی همیشه ممکن است دست‌خوش تغییر شوند و این غول فناوری مسیر دیگری را برای پرچم‌دارهای بعدی خود برگزیند.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *