Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اولین جزئیات در مورد سری گلکسی S25 سامسونگ تأیید شد؛ تقویت هوش مصنوعی با همکاری گوگل!

اولین جزئیات در مورد سری گلکسی S25 سامسونگ تأیید شد؛ تقویت هوش مصنوعی با همکاری گوگل!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

به نظر می‌رسد آینده “هوش مصنوعی روی دستگاه یا داخلی (بدون نیاز به اینترنت)” برای گوشی‌های هوشمند گلکسی سامسونگ در حال شکل‌گیری است. شایعات جدید از ادامه همکاری با گوگل و نسخه بعدی مدل هوش مصنوعی آنها، یعنی جمینای نانو 2 در سری گلکسی S25 خبر می‌دهند.

در حال حاضر، سری گلکسی S24 از نسل اول جمینای نانو برای قابلیت‌های هوش مصنوعی داخلی استفاده می‌کند. با این حال، یک شایعه جدید حاکی از آن است که سری گلکسی S25 که ممکن است در اوایل سال 2025 عرضه شوند، می‌توانند اولین گوشی‌هایی باشند که هوش مصنوعی معرفی‌نشده جمینای نانو 2 را ارائه می‌دهند.

این خبر برگرفته از گزارش Daum Herald Economy، یک وب‌سایت کره جنوبی است که به نقل از اظهارات چو چئول مین مدیر اجرایی بخش سیستم LSI سامسونگ الکترونیکس، ارائه شده است.

بر اساس این گزارش، چو چئول مین اخیراً در یک انجمن درباره برنامه‌های سری گلکسی S25 بحث کرده است. قابل ذکر است، این بحث‌ها شامل جزئیاتی درباره جمینای نانو 2 گوگل بود که خود گوگل هنوز به‌طور رسمی از آن رونمایی نکرده است.

اولین جزئیات در مورد سری گلکسی S25 سامسونگ تأیید شد؛ تقویت هوش مصنوعی با همکاری گوگل!

این گزارش حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد بار دیگر با گوگل برای پرچمداران گلکسی S25 در سال 2025 همکاری کند. این همکاری احتمالاً شامل استفاده از نسخه بعدی مدل زبان بزرگ گوگل، یعنی جمینای نانو 2، برای تقویت ویژگی‌های هوش مصنوعی داخلی در سری گلکسی S25 خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید
موتورولا و شیائومی پیشگامان استفاده از سنسور 200 مگاپیکسلی سامسونگ

جزئیات در مورد اینکه این هوش مصنوعی چگونه نسبت به نسل قبلی خود بهبود خواهد یافت، در حال حاضر در دست بررسی است. با این حال، می‌توانیم انتظار پیشرفت‌هایی در زمینه‌هایی مانند تشخیص صدا و پردازش تصویر داشته باشیم.

یکی دیگر از زمینه‌های این گمانه‌زنی‌ها هزینه این ویژگی‌های پیشرفته هوش مصنوعی است. در ماه فوریه، مدیر عامل تجربه کاربری موبایل سامسونگ نکاتی مبنی بر اینکه ویژگی‌های آینده هوش مصنوعی ممکن است به نوعی هزینه اشتراک نیاز داشته باشد، ارائه شد. بنابراین، ویژگی آینده‌ی هوش مصنوعی جمینای نانو 2 ممکن است کاملاً رایگان نباشد.

تا عرضه رسمی سری گلکسی S25 چند ماه دیگر باقی مانده است و هنوز تایید نشده است که جمینای نانو 2 گوگل چه پیشرفت‌هایی را در زمینه هوش مصنوعی داخلی به همراه خواهد داشت.

بنابراین در حالیکه این گزارش به همکاری مداوم بین این دو شرکت اشاره می‌کند، باید منتظر بمانیم و ببینیم که این همکاری در آینده چگونه پیش خواهد رفت.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>