جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

کورنینگ از محافظ نمایشگر گوریلا گلس 7i برای گوشی‌های میان‌رده رونمایی کرد

کورنینگ از محافظ نمایشگر گوریلا گلس 7i برای گوشی‌های میان‌رده رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی کورنینگ (Corning) از محافظ نمایشگر گوریلا گلس 7i که به‌طور ویژه برای گوشی‌های میان‌رده و مقرون‌به‌صرفه طراحی شده است، رونمایی کرد. این محافظ نمایشگر جدید نسبت به نسخه‌های قدیمی‌تر گوریلا گلس در دستگاه‌های میان‌رده، محافظت بهتری را در برابر افتادن و خراش‌ها ارائه می‌کند.

بر اساس گفته‌های کورنینگ، افزایش استفاده از نسخه‌های قدیمی گوریلا گلس در گوشی‌های میان‌رده (مانند گوریلا گلس 5 که در سال ۲۰۱۶ میلادی معرفی شد) دلیل اصلی رونمایی از گوریلا گلس 7i محسوب می‌شود. کورنینگ از نیاز تولیدکنندگان گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی بازار به راه‌حل مدرن‌تری که با روند به‌کارگیری نمایشگرهای باکیفیت در دستگاه‌های میان‌رده سازگار باشد آگاهی دارد و این محافظ نمایشگر جدید را برای برآورده کردن چنین نیازی معرفی کرده است.

طبق بیانیه‌ی مطبوعاتی کورنینگ، گوریلا گلس 7i بهبودهای قابل توجهی از نظر دوام و استحکام را شامل می‌شود. آزمایش‌های این شرکت نشان می‌دهند که 7i قادر است در برابر سقوط از ارتفاع حداکثر ۱ متری بر روی یک سطح ناهموار (مانند آسفالت) دوام بیاورد، در حالی که شیشه‌های آلومینوسیلیکاتی رقیب به‌طور معمول در ارتفاعات بسیار پایین‌تر (حدود ۰٫۵ متر یا کمتر) می‌شکنند و آسیب می‌بینند.

علاوه‌ بر محافظت بهتر گوریلا گلس 7i در برابر سقوط و افتادن به زمین، این محافظ نمایشگر در مقایسه با برخی دیگر از شیشه‌های پوششی آلومینوسیلیکات لیتیوم که در بازار پیدا می‌شوند، دو برابر مقاومت بیشتری را در برابر خراش به نمایش می‌گذارد. این‌طور که به نظر می‌رسد، راه‌حل جدید کورنینگ برای تولیدکنندگان گوشی‌های میان‌رده نویدبخش خواهد بود و محافظت بهتری را بدون افزایش هزینه‌ها تضمین خواهد کرد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *