جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نسخه ویژه گوشی ناتینگ فون 2a با رنگ جدید معرفی شد

نسخه ویژه گوشی ناتینگ فون 2a با رنگ‌بندی جدید معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

نسخه‌ی ویژه‌ی ناتینگ فون 2a با رنگ‌بندی جدید به‌صورت رسمی توسط کمپانی ناتینگ معرفی شد. این نسخه از گوشی ناتینگ فون 2a، بیشترین تعداد رنگ در بین تمامی محصولات این برند را به نمایش می‌گذارد و در مجموع رنگ‌های قرمز، زرد و آبی را در کنار سفید و خاکستری شامل می‌شود.

همان‌طور که در تصاویر این گوشی قابل مشاهده است، نسخه‌ی ویژه‌ی ناتینگ فون 2a به رنگ‌های اصلی ناتینگ و جایگاهشان در هویت این برند وفادار مانده و در عین حال یک طراحی جذاب را ارائه می‌دهد. با وجود اینکه هر سه رنگ این نسخه قبلاً به‌صورت جداگانه در سایر محصولات ناتینگ استفاده شده‌‌اند، اما تا قبل از نسخه‌ی ویژه‌ی ناتینگ فون 2a هرگز به این شکل در کنار یکدیگر توسط برند تاتینگ مورداستفاده قرار نگرفته بودند.

نسخه ویژه گوشی ناتینگ فون 2a با رنگ جدید معرفی شد

آدام بیتس، مدیر طراحی ناتینگ، درباره‌ی این رنگ‌بندی جدید توضیح داد:

«از معرفی نسخه‌ی ویژه‌ی ناتینگ‌ فون 2a بسیار خوشحال هستیم. اولین محصولی که تمام رنگ‌های اصلی [برند] ما را کاوش می‌کند؛ قرمز، آبی و زرد.»

این نسخه‌ی ویژه از گوشی ناتینگ فون‌ 2a با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به‌شکلی محدود از طریق وب‌سایت رسمی کمپانی ناتینگ با قیمت ۳۷۹ یورو برای خرید در دسترس قرار گرفته است.

نسخه ویژه گوشی ناتینگ فون 2a با رنگ جدید معرفی شد

شایان ذکر است که مشخصات این نسخه‌ی خاص تفاوتی با مدل استاندارد گوشی میان‌رده‌ی ناتینگ‌ فون 2a ندارد و این نسخه نیز از یک صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱٬۰۸۰ در ۲٬۴۱۲ پیکسل بهره می‌‎برد و به تراشه‌ی دایمنسیتی 7200 پرو، یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر، یک دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز است. انرژی این گوشی هم توسط یک باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۴۵ واتی تأمین می‌شود. در پایان باید یادآور شد که ناتینگ‌ فون 2a به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید 14 را اجرا می‌کند.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *