جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی آنر 200 با نمایشگر 120 هرتزی و 16 گیگابایت رم معرفی شد

گوشی آنر 200 با نمایشگر 120 هرتزی و حداکثر 16 گیگابایت رم معرفی شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

آنر به‌صورت رسمی سری قاتل پرچم‌دار جدید آنر 200 شامل دو مدل آنر 200 و آنر 200 پرو را معرفی کرد. در این مطلب به مشخصات و ویژگی‌های مدل استاندارد این سری خواهیم پرداخت. با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات گوشی آنر 200

آنر 200 از یک صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی اولد با ۴ لبه‌ی خمیده، رزولوشن ۲٬۶۶۴ در ۱٬۲۰۰ پیکسلی، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، حداکثر روشنایی ۴٬۰۰۰ نیت و تنظیم نور به روش PWM با فرکانس ۳٬۸۴۰ هرتز بهره می‌برد و قادر به نمایش ۱٫۰۷ میلیارد رنگ مختلف است. این نمایشگر همچنین از فناوری کمک به خواب و محافظ چشم طبیعی پشتیبانی می‌کند و موفق به کسب گواهی آلمانی بدون فلیکر و سوسو زدن Rheinland TÜV شده است.

گوشی آنر 200 با نمایشگر 120 هرتزی و 16 گیگابایت رم معرفی شد

آنر پرچم‌دار جدید خود را به تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون 7 نسل 3 با پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 720 مجهز کرده است. این کمپانی برای مدیریت موثر دمای آنر ۲۰۰، یک سیستم خنک‌کننده‌ی مخصوص را برای آن در نظر گرفته که دارای یک محفظه‌ی بخار فوق‌العاده بزرگ به‌ مساحت ۵٬۰۲۹ میلی‌متر مربع است. علی‌رغم مقیاس بالای این خنک‌کننده‌، سیستم خنک‌کننده‌ی آنر ۲۰۰ به‌طور کلی باریک باقی مانده و ضخامت آن تقریباً به ۰٫۳ میلی‌متر می‌رسد تا به طراحی باریک و جذاب آنر ۲۰۰ آسیبی وارد نکند.

این گوشی با 4 کانفیگ مختلف راهی بازار می‌شود و به‌طور پیش‌فرض اندروید 14 را با رابط کاربری MagicOS 8.0 اجرا می‌کند. آنر ۲۰۰ از چندین ویژگی خاص مانند تولید ویدیو تنها با یک کلیک، جستجوی معنایی گالری، کپسول پویا، صفحه‌ی قفل مجیک و حالت‌های هوشمندی برای شخصی‌سازی بیشتر و انجام چند کار به‌صورت همزمان برخوردار است.

سیستم دوربین جدیدترین گوشی آنر شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (با زاویه‌ی دید عریض، دیافراگم f/2.1 و لرزشگیر اپتیکال تصویر)، یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی (با دیافراگم f/2.4 و لرزشگیر اپتیکال تصویر) و یک دوربین ماکرو فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی (با دیافراگم f/2.2) می‌شود.

دوربین اصلی این گوشی از فیلم‌برداری با حداکثر رزولوشن 4K و بزرگ‌نمایی دیجیتال تا سقف ۵۰ برابر پشتیبانی می‌کند. آنر ۲۰۰ همچنین از حالت‌های عکاسی متعددی نظیر حالت شب، پرتره و عکاسی مبتنی‌ بر هوش مصنوعی بهره‌مند شده است. دوربین سلفی آنر ۲۰۰ نیز از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با زاویه‌ی دید عریض و دیافراگم f/2.1 استفاده می‌کند و ضمن برخورداری از حالت‌های پرتره و شب، قادر به پشتیبانی از حداکثر رزولوشن 4K است.

گوشی آنر 200 با نمایشگر 120 هرتزی و 16 گیگابایت رم معرفی شد

آنر وظیفه‌ی تأمین انرژی این گوشی قاتل پرچم‌دار را به یک باتری ۵٬۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ بسیار سریع ۱۰۰ واتی می‌سپارد. طبق ادعاهای این کمپانی، باتری آنر ۲۰۰ تنها در عرض ۱۵ دقیقه به حداکثر ۵۷ درصد شارژ خواهد رسید. گوشی موردبحث همچنین از حالت شارژ مبتنی‌ بر هوش مصنوعی بهره می‌گیرد و می‌تواند عادات شارژ کاربران را به‌صورت هوشمندانه شناسایی کند و به تنظیم بهینه‌ترین سرعت شارژ بر اساس معیارها و عوامل گوناگون بپردازد.

ابعاد گوشی جدید آنر برابر با ۱۶۱٫۵ در ۷۴٫۶ در ۷٫۷ میلی‌متر و وزن آن تقریباً ۱۸۷ گرم است. این گوشی در رنگ‌‌بندی‌های سفید، مشکی، صورتی و آبی به فروش می‌رسد. برچسب قیمتی و کانفیگ‌های آنر ۲۰۰ را نیز می‌توانید در ادامه بررسی کنید.

  • نسخه‌ی مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۲٬۶۹۹ یوان (حدود ۳۷۲ دلار)
  • نسخه‌ی مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۲٬۹۹۹ یوان (حدود ۴۱۴ دلار)
  • نسخه‌ی مجهز به ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۲٬۹۹۹ یوان (حدود ۴۱۴ دلار)
  • نسخه‌ی مجهز به ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۳٬۱۹۹ یوان (حدود ۴۴۲ دلار)

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *