Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گلکسی زد فولد 6 احتمالاً دارای نمایشگر بیرونی بزرگ‌تر با گوشه‌های تیزتر خواهد بود

گلکسی زد فولد 6 احتمالاً دارای نمایشگر خارجی بزرگ‌تر با گوشه‌های تیزتر خواهد بود!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بار دیگر اطلاعات جدیدی از گلکسی زد فولد 6 (Galaxy Z Fold 6) سامسونگ به بیرون درز کرده است؛ این گوشی تاشو که طبق شایعات در ماه ژوئیه (حوالی تیر و مرداد) معرفی خواهد شد، ظاهراً از یک نمایشگر خارجی بزرگ‌تر با گوشه‌های تیزتر نسبت به نسل قبلی بهره می‌برد. اکنون یک افشاگر شناخته‌شده با نام کاربری “Ice Universe”، تصویری از محافظ صفحه‌نمایش گلکسی زد فولد ۶ را در شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشت که تغییرات ظاهری گوشی تاشو بعدی سامسونگ را تأیید می‌کند.

گلکسی زد فولد 6 احتمالاً دارای نمایشگر بیرونی بزرگ‌تر با گوشه‌های تیزتر خواهد بود

همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید، این محافظ صفحه‌نمایش ۶۰٫۲ میلی‌متر عرض دارد، در حالی که عرض گلکسی زد فولد 5 حدود ۵۷٫۴ میلی‌متر است. علاوه‌بر این، حاشیه‌های نازک‌تر و با گوشه‌های تیزتری در اطراف محافظ صفحه‌نمایش گلکسی زد فولد ۶ به چشم می‌خورند.

همچنین ماه گذشته باخبر شدیم که گلکسی زد فولد ۶ دارای نمایشگر بیرونی با نسبت ۲۲:۹ در مقایسه با گلکسی زد فولد ۵ با نسبت ۲۳٫۱:۹ خواهد بود. این احتمال وجود دارد که طراحی جدید گلکسی زد فولد ۶ به خوش‌دست بودن آن آسیب برساند، اما تجربه‌ی مرسوم‌تر و محتوای بیشتری را به‌لطف این طراحی به نمایش خواهد گذاشت.

همچنین مطالعه کنید
جزییات گوشی جدید موتورولا به بیرون درز کرد

کاور بزرگ‌تر صفحه‌نمایش این گوشی نشان می‌دهد که نمایشگر اصلی گلکسی زد فولد 6 و فرم کلی دستگاه نسبت به قبل تغییر پیدا کرده‌اند. رندر دیگری که توسط همان منبع به اشتراک گذاشته شده است، بر این موضوع تأکید می‌کند و یک فرم تقریباً مربعی با گوشه‌های تیزتر را به تصویر می‌کشد.

گلکسی زد فولد 6 احتمالاً دارای نمایشگر بیرونی بزرگ‌تر با گوشه‌های تیزتر خواهد بود

شایعات پیرامون این گوشی همچنین اشاره کرده‌اند که گلکسی زد فولد ۶ از لبه‌ها و کناره‌های صاف‌تری که قابل مقایسه با گلکسی S24 اولترا هستند بهره‌مند خواهد بود. همچنین گمانه‌زنی‌هایی مبنی‌ بر استفاده از جنس تیتانیومی شبیه به این نمونه‌ی پرچمدار به گوش می‌رسد و گوشی تاشو بعدی سامسونگ احتمالاً با لولای انعطاف‌پذیر بهبودیافته عرضه خواهد شد.

گلکسی زد فولد 6 ظاهراً به تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز شده و از یک باتری ۴٬۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۲۵ واتی برخوردار است.

انتظار می‌رود رونمایی از گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ در رویداد آن‌پکد سامسونگ، که براساس شایعات در تاریخ ۱۰ ژوئیه (۲۰ تیر) برگزار خواهد شد، صورت بگیرد. افزون‌ بر این دو گوشی تاشو، گلکسی بادز 3 پرو و گلکسی واچ 7 نیز به احتمال زیاد در طی این رویداد فرصت رونمایی پیدا کنند.

منبع: NextPit

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>