Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی های سری آنر 100 با تراشه‌های اسنپدراگون معرفی شدند

گوشی های سری آنر 100 معرفی شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بازار گوشی‌های اندرویدی در روز گذشته یک روز شلوغ را گذارند و شاهد رونمایی از گوشی‌های سری اوپو رنو 11، دوگانه رد مجیک 9 پرو و گوشی های سری آنر 100 بودیم. در این مطلب قصد داریم شما را با دو گوشی آنر 100 (نسخه وانیلی/استاندارد) و آنر 100 پرو آشنا کنیم. با اِروتِک همراه باشید.

گوشی آنر 100 (نسخه وانیلی/استاندارد)

نسخه وانیلی سری آنر 100 با ضخامت باریک 7.8 میلی‌متری رونمایی شد. این دستگاه از “یک صفحه نمایش اولد 6.7 اینچی با رزولوشن 1220p” بهره می‌برد. در قسمت بالایی صفحه نمایش یک حفره پانچ دربردارنده دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی و یک لنز با دیافراگم f/2.1 و در قسمت پایین صفحه نمایش، یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در لایه زیرین، به چشم می‌خورد.

این گوشی به تراشه جدید اسنپدراگون 7 نسل 3 مجهز می‌باشد. تراشه جدید کوالکام از پردازنده‌ای با “1 هسته اصلی Cortex-A715 با فرکانس حداکثر 3.15 گیگاهرتزی، 3 هسته عملکردی برای وظایف سنگین با فرکانس 2.4 گیگاهرتزی و 4 هسته راندمانی Cortex-A510 برای وظایف معمولی با فرکانس 1.8 گیگاهرتزی” تشکیل شده است.

گوشی های سری آنر 100 با تراشه‌های اسنپدراگون معرفی شدند

با حرکت به سمت قاب پشتی دستگاه، تنها دو دوربین در جزیره دوربین نیم‌دایره‌ای شکل به چشم می‌خورد. دوربین اصلی این دستگاه به سنسور  50 مگاپیکسلی IMX906 سونی با دیافراگم f/1.95 و لرزشگیر اپتیکال (OIS) مجهز می‌باشد. علاوه بر این، این گوشی از یک “دوربین 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض (اولترا واید) با میدان دید (FOV) 112 درجه‌ای” نیز بهره می‌برد.

گوشی آنر 100 به تراشه C1 (مبتنی بر فرکانس رادیویی/RF) نیز مجهز می‌باشد. این تراشه همواره بهترین آنتن را برای اتصال و برقرارسازی ارتباط انتخاب می‌کند و در شرایطی که قابلیت اتصال به وای‌فای فراهم باشد، به راحتی میان شبکه‌های وای‌فای جا‌به‌جا می‌شود. آنر مدعی است که گوشی‌های سری آنر 100 تماس‌های تلفنی روان‌تری را در شرایط چالش برانگیز مانند “قطارهای پرسرعت” برقرار می‌کنند و دسترسی آسان به اینترنت و مشاهده آنلاین ویدیوها در فضاهای بسته‌ای مانند “مترو و آسانسور” برای مالکان این گوشی‌ها فراهم شده است.

گوشی های سری آنر 100 با تراشه‌های اسنپدراگون معرفی شدند

این دستگاه از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از سرعت شارژ 100 واتی بهره می‌برد. لازم به ذکر است، شارژ و آداپتور مورد نیاز نیز در جعبه این گوشی گنجانده شده است. از سایر مشخصات برجسته این گوشی می‌توان به “پشتیبانی از ارتباطات میدان‌نزدیک (NFC)، بهره‌مندی از فناوری صوتی Honor Histen و سیستم عامل MagicOS 7.2 (مبتنی بر اندروید 13)” اشاره داشت.

همچنین مطالعه کنید
آنتوتو رتبه‌بندی قدرتمندترین گوشی‌های ماه آوریل را منتشر کرد

گوشی آنر 100 در 4 گزینه رنگی “سفید، آبی آسمانی، یاسی و مشکی” به بازار عرضه می‌شود. این گوشی تنها در یک پیکربندی “رم 12 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی” و با قیمت 350 دلار در بازار کشور چین به فروش خواهد رسید.

آنر 100 پرو

گوشی آنر 100 پرو به صفحه نمایش اولد 6.78 و تراشه قدرتمندتر اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام مجهز می‌باشد.

گوشی های سری آنر 100 با تراشه‌های اسنپدراگون معرفی شدند

در حالیکه آنر دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی نسخه استاندارد سری آنر 100 را در این گوشی نیز حفظ کرده است، یک دوربین سوم 32 مگاپیکسلی همراه با لرزشگیر اپتیکال (OIS) به جزیره دوربین نسخه پرو اضافه شده است. آنر مدعی است که دوربین سوم قادر به پشتیبانی از زوم 50 برابری است. علاوه بر این، آنر مشخص نکرده است که کدام بخش از دوربین از قابلیت زوم اپتیکال بهره می‌برد، اما از آنجایی که هیچ نوع لنز پریسکوپی در این دستگاه مشاهده نمی‌شود، می‌توان حدس زد که بزرگنمایی در دوربین به صورت دیجیتال صورت می‌گیرد.

گوشی های سری آنر 100 با تراشه‌های اسنپدراگون معرفی شدند

گوشی آنر 100 پرو، مانند نسخه استاندارد، از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با با پشتیبانی از سرعت شارژ 100 واتی بهره می‌برد، اما یک ارتقاء بزرگ در این بخش احساس می‌شود. این دستگاه از شارژ بی‌سیم 66 واتی نیز پشتیبانی می‌کند و قادر است در عرض 42 دقیقه شارژ گوشی را از 0% به 100% برساند!

علاوه بر این، به سبب جلوگیری از داغ شدن بیش از حد گوشی و وارد نشدن صدمه به قطعات داخلی، آنر یک خنک‌کننده VC را در یک قطعه نازک 0.35 میلی‌متری در داخل این دستگاه قرار داده است. این خنک‌کننده مساحتی در حدود 4674 میلی‌متر مربع دارد و 30 درصد سبک‌تر از خنک‌کننده‌های VC مسی رایج است.

از سایر مشخصات برجسته این گوشی می‌توان به “پشتیبانی از بلوتوث 5.3 و وای‌فای 6، بهره‌مندی از تراشه آر اف C1 و پشتیبانی از سیستم عامل MagicOS 7.2 (مبتنی بر اندروید 13)” اشاره داشت. گوشی آنر 100 پرو در 4 گزینه رنگی “سفید، آبی آسمانی، یاسی و مشکی” به بازار عرضه می‌شود. لازم به ذکر است جنس قاب گزینه‌های رنگی “آبی آسمانی و بنفش” چرم مصنوعی است.

قیمت پیکربندی‌های متنوع این گوشی به شرح زیر است:

  • پیکربندی رم 12 گیگابایت/فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی: 480 دلار
  • پیکربندی رم 16 گیگابایت/فضای ذخیره‌سازی 1 ترابایتی: 620 دلار [این پیکربندی تنها برای دو گزینه رنگی یاسی و سفید ارائه می‌شود]

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>