Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی اقتصادی ریلمی C65 با نمایشگر 90 هرتزی معرفی شد

گوشی های اقتصادی ریلمی C65 و ریلمی 12x معرفی شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ریلمی به‌تازگی و در کشور ویتنام از جدیدترین گوشی سری اقتصادی C با نام «Realme C65» (ریلمی C65) رونمایی کرد. یک صفحه‌نمایش ۹۰ هرتزی LCD همراه با تراشه‌ی هلیو G85 مدیاتک و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در میان مشخصات گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی ریلمی C65 به چشم می‌خورد. برای آشنایی بیشتر با این محصول، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات گوشی ریلمی C65

ریلمی C65 دارای یک صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است و حفره‌پانچ آن از یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. این گوشی ارزان‌قیمت از قابلیت «مینی کپسول» ریلمی که به داینامیک آیلند آیفون شباهت دارد و اعلان‌ها را به کاربر نشان می‌دهد نیز بهره‌مند است.

گوشی اقتصادی ریلمی C65 با نمایشگر 90 هرتزی معرفی شد

ریلمی همچنین پشتیبانی از ژست‌های حرکتی بدون لمس مستقیم یا هوایی و دکمه‌ی پویای این برند را به گوشی جدید خود اضافه کرده است و از این طریق به کاربران امکان می‌دهد تا از میانبرهای مختلف مانند اجرای برنامه‌ی دوربین و فعال کردن حالت مزاحم نشوید (Do Not Disturb) بهره ببرند.

گوشی اقتصادی ریلمی C65 با نمایشگر 90 هرتزی معرفی شد

پنل پشتی گوشی ریلمی C65 یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی را همراه با یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک فلاش LED در خود جای داده است. طراحی عمودی ماژول دوربین و پنل پشتی این گوشی نیز تا حد زیادی به گوشی گلکسی S22 سامسونگ شباهت دارد. گوش اقتصادی ریلمی به‌طور پیش‌فرض با رابط کاربری Realme UI 5.0 مبتنی‌ بر اندروید 14 اجرا می‌شود و از باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی برخوردارست.

همچنین مطالعه کنید
سامسونگ در سکوت خبری از گوشی گلکسی M15 فایوجی رونمایی کرد

گوشی اقتصادی ریلمی C65 با نمایشگر 90 هرتزی معرفی شد

جدیدترین گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی ریلمی در دو رنگ‌بندی مشکی و بنفش راهی بازار می‌شود. کانفیگ ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۳٬۶۹۰٬۰۰۰ دونگ ویتنام (حدود ۱۴۸ دلار آمریکا) قیمت دارد و نسخه‌ی مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز با برچسب قیمتی ۴٬۷۹۰٬۰۰۰ دونگ ویتنام (تقریباً ۱۹۲ دلار) به فروش می‌رسد.

گوشی‌ ریلمی‌ C65

فروش ریلمی C65 هم‌اکنون در کشور ویتنام آغاز شده است و این گوشی به‌زودی به بازار کشورهای دیگری مانند اندونزی، بنگلادش، مالزی و فیلیپین راه خواهد یافت.

این کمپانی همزمان با رونمایی از ریلمی C65، گوشی ریلمی 12x را نیز روانه‌ی بازار هند کرد. جدیدترین عضو سری ریلمی 12 از یک صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی LCD (با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز)، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و تراشه‌ی دایمنسیتی 6100 پلاس بهره می‌برد.

گوشی ریلمی 12x

قیمت کانفیگ ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ریلمی 12x در هند معادل ۱۱٬۹۹۹ روپیه (حدود ۱۴۴ دلار) است، در حالی که نسخه‌ی دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ۱۴٬۹۹۹ روپیه (تقریباً ۱۸۰ دلار) قیمت دارد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>