Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ معرفی، طراحی و گزینه‌های رنگی آنر 200 لایت فاش شد

تاریخ معرفی، طراحی و گزینه‌های رنگی آنر 200 لایت فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

یک گوشی میان‌رده آتی به‌تازگی با نام آنر 200 لایت (Honor 200 Lite) بر روی پلتفرم گواهی NBTC تایلند مشاهده شده بود که نشان‌دهنده رونمایی قریب‌الوقوع این دستگاه بود. با این حال، یک گزارش جدید نشان می‌دهد که این برند کاملاً آماده است تا آنر 200 لایت را در تاریخ 25 آوریل (5 اردیبهشت) در فرانسه معرفی کند. اکنون نیز در وب سایت Honor France، گزینه‌های رنگی و طراحی این گوشی فاش شده است.

در تصویر رندر بالا، آنر 200 لایت را می‌توان با یک صفحه‌نمایش تخت با بریدگی قرصی‌شکل مشاهده کرد که احتمالاً نشان‌دهنده تجهیز این گوشی به سیستم دوربین سلفی دوگانه است. همچنین به نظر می‌رسد پنل پشتی این دستگاه از ماژول دوربین دوگانه 108 مگاپیکسلی همراه با فلاش LED بهره می‌برد.

تاریخ معرفی، طراحی و گزینه‌های رنگی آنر 200 لایت فاش شد

بر اساس این تصاویر احتمالاً آنر 200 لایت دارای یک شاسی پلی کربنات با لبه‌های صاف است. در لبه سمت چپ دستگاه یک اسلات سیم‌کارت قرار گرفته و در سمت راست آن دکمه‌های تنظیم صدا و پاور که با اسکنر اثر انگشت یکپارچه شده است، به‌کار گرفته شده‌اند.

این گوشی در سه رنگ مشکی نیمه شب، آبی دریاچه‌ای یا فیروزه‌ای و بافت پرستاره آبی در دسترس خواهد بود. گفته می‌شود ضخامت این دستگاه 6.78 میلی‌متر و وزن آن 166 گرم است.

همچنین مطالعه کنید
ردمی K60 شیائومی از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند
تاریخ معرفی، طراحی و گزینه‌های رنگی آنر 200 لایت فاش شد
تصویر گوشی آنر +X50i

شایعات منتشرشده قبلی نیز حاکی از آنند که آنر 200 لایت شباهت‌های زیادی به آنر +X50i که به‌طور انحصاری در بازار چین موجود است، دارد. مشخصات اصلی +X50i عبارتند از: یک صفحه‌نمایش 6.7 اینچی امولد با وضوح +FHD و نرخ نوسازی 90 هرتزی، چیپست دایمنسیتی 6080 مدیاتک، 12 گیگابایت رم، 256 گیگابایت / 512 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی، سیستم‌عامل MagicOS 7.2 مبتنی بر اندروید 13، دوربین دوگانه 108 مگاپیکسلی و یک اسکنر اثر انگشت روی دکمه پاور. جالب اینجاست که +X50i نیز دارای یک بریدگی دوربین به شکل قرص بر روی صفحه نمایش خود است، با این حال در این بریدگی تنها یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>