Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گلکسی C55 سامسونگ با تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 بر روی پایگاه گیک بنچ رؤیت شد

گوشی گلکسی C55 سامسونگ در پایگاه گیک بنچ رؤیت شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

طی چند ماه گذشته شایعات زیادی حول محور گوشی گلکسی C55 سامسونگ مطرح شده است و انتظار می‌رود شایعات مربوط به این گوشی میان‌رده تا زمان انتشار رسمی آن ادامه داشته باشد! روز گذشته نیز، مشخصات کلیدی این دستگاه بر روی پایگاه بنچمارک گیک بنچ منتشر شد.

باتوجه به برگه امتیاز گلکسی C55 در بنچمارک گیک بنچ و مشخصات منتشرشده در کنسول گوگل پلی (Google Play)، این دستگاه به یک تراشه مشابه با گلکسی M55، یعنی اسنپدراگون 7 نسل 1 کوالکام، مجهز بوده و از رم دارای ظرفیت 8 گیگابایتی پشتیبانی می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد این گوشی عملکرد خود را بر مبنای سیستم عامل اندروید 14 (و احتمالاً رابط کاربری One UI 6.1) به نمایش خواهد گذاشت.

علاوه بر این، با استناد به مشخصات منتشرشده در گواهی TENAA گلکسی C55، این دستگاه به صفحه نمایش اولد 6.67 اینچی با رزولوشن +FHD، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و حسگر اثرانگشت (تعبیه‌شده در لایه زیرین نمایشگر) مجهز خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود قاب پشتی این گوشی میان‌رده، یک سیستم دوربین سه‌گانه با تنظیمات “50+8+2 مگاپیکسلی” را بر روی خود و یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی را در دل خود جای داده باشد.

همچنین مطالعه کنید
مشخصات کلیدی گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ به بیرون درز کرد!

با این حال در حالیکه تمامی مشخصات کلیدی مطرح‌شده تا حد بسیار زیادی به مشخصات گوشی گلکسی M55 شباهت دارند، تفاوت‌های ظریفی از جمله بهره‌مندی گلکسی C55 از دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی (به جای دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی گلکسی M55) نیز به چشم می‌خورند. علاوه بر این در حالیکه تاکنون جزئیات بیشتری در رابطه با سرعت شارژ پشتیبانی‌شده توسط گلکسی C55 منتشر نشده است، اما بعید به نظر می‌رسد این دستگاه از سرعت شارژ 45 واتی گلکسی M55 (که اغلب در سری گلکسی S سامسونگ رواج دارد) پشتیبانی نماید! در همین راستا پیش‌بینی می‌شود سامسونگ سرعت شارژ 25 واتی را برای این گوشی میان‌رده سری گلکسی C در نظر بگیرد.

همچنین باتوجه به فهرست‌شدن نام گلکسی C55 در کنار یک دستگاه دیگر به نام “گلکسی F55” در لیست سازمان Bluetooth SIG، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد یک نسخه ری‌برندشده از گلکسی C55 یا گلکسی M55 را تحت عنوان گلکسی F55 به برخی از مناطق جغرافیایی عرضه نماید. با این حال تمامی این شایعات در شرایطی مطرح می‌شود که سامسونگ تاکنون جزئیات بیشتری در رابطه با تاریخ انتشار رسمی گلکسی C55 را اعلام نکرده است!

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>