Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

حلقه هوشمند بلک شارک شارژدهی شش ماهه خواهد داشت!

حلقه هوشمند بلک شارک شارژدهی شش ماهه خواهد داشت!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

حلقه هوشمند بلک شارک با نام «Black Shark Ring»، جدیدترین پروژه‌ی این برند به حساب می‌آید. بلک شارک، زیرمجموعه‌ی متمرکز بر گیمینگ کمپانی شیائومی، این روزها در مراحل نهایی توسعه‌ی گجت پوشیدنی هوشمند قرار دارد و به‌تازگی چند تصویر جدید از این محصول را در حساب رسمی خود در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو به اشتراک گذاشته است.

«بلک شارک رینگ» در این تصاویر با رنگ‌بندی‌های نقره‌ای و مشکی-قرمز و ضخامت ۲٫۲ میلی‌متری به چشم می‌خورد. خط سیاه نازکی نیز از مرکز این حلقه عبور می‌کند و در بخشی از این حلقه ظاهر عریض‌تری به خود می‌گیرد. بلک شارک اشاره کرده است که این حلقه از پنل لمسی هوشمند بهره می‌برد و احتمالاً بخش مشکی بیرون حلقه به این پنل اختصاص داشته باشد.

طبق گفته‌های بلک شارک، قابلیت‌های پایش سلامت جامع و کاملی از جمله نظارت بر ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و حتی دمای بدن توسط این حلقه هوشمند ارائه می‌شود.

این برند زیرشاخه‌ی شیائومی درباره‌ی دوام باتری بلک شارک رینگ جزئیاتی ارائه نکرده است، اما وعده می‌دهد که قاب شارژ آن تا ۱۸۰ روز عمر باتری را برای کاربران تضمین خواهد کرد و کاربران می‌توانند به‌سادگی و با خیال راحت حلقه‌ی هوشمند خود را شارژ کنند.

همچنین مطالعه کنید
گلکسی واچ 8 سامسونگ ممکن است با صفحه نمایش مربعی روانه بازار شود!

شایان ذکر است که همچنان قیمت این گجت پوشیدنی و تاریخ عرضه‌ی آن مشخص نیست و باید منتظر به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات بیشتری از سوی بلک شارک باقی ماند.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>