Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Star Wars Outlaws در فضا با فعالیت های متنوعی به استقبال بازیکن می‌آید

بازی Star Wars Outlaws در فضا با فعالیت هایی متنوع به استقبال بازیکن می‌آید

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

از روابطی که می‌توانید با خلافکاران و گروه‌های تبهکاری مختلف شکل دهید گرفته تا رویدادهای پویایی که در دنیای جهان‌باز اتفاق می‌افتد و مناطق شهری متعددی که از تراکم جمعیتی بالایی برخوردارند، بازی Star Wars Outlaws محتوای زیادی را به بازیکنان ارائه خواهد کرد. اگرچه سیارات و قمرهای گوناگون این بازی جهان‌باز وعده‌ی ساعت‌ها محتوای سرگرم‌کننده را می‌دهند، اما آیا این نوع ماجراجویی‌ها در فضا نیز ادامه پیدا خواهد کرد؟

استودیو مسیو اینترتینمنت (Massive Entertainment) بر روی سفینه‌ی شخصیت اصلی بازی با نام «Trailblazer» تأکید فراوانی داشته است؛ طبق گفته‌های این استودیو، جابه‌جایی بین سیارات مختلف با سفینه‌ی Trailblazer به‌صورت یکپارچه و بدون هیچ‌گونه صفحه‌ی بارگذاری صورت می‌گیرد. با این حال، طرفداران کنجکاوند که بدانند دقیقاً چه فعالیت‌هایی در فضا انتظارشان را می‌کشد.

جولین گرایتی، کارگردان بازی‌ Star Wars Outlaws، در جریان مصاحبه‌ی اخیر خود با مجله‌ی گیم اینفورمر (Game Informer) به این موضوع اشاره داشت و به توضیح ساختار فضای فیزیکی و فعالیت‌های در دسترس هنگام حضور در یکی از مدارهای سیارات و قمرهای این عنوان جهان‌باز پرداخت.

«ما می‌خواستیم در هر سیاره، مداری به دور آن داشته باشیم که دارای نقاط دیدنی، فعالیت‌ها، نبردهای مختلف و مکان‌هایی برای کاوش است. بنابراین مدارهای هر یک از سیارات یا قمرهایی که ما ایجاد کردیم باید با چیزهای مختلفی پر می‌شد. ما نمی‌خواستیم فضای بی‌پایانی بسازیم، به همین خاطر شما با هایپردرایو از مدار یک سیاره به مدار یک سیاره‌ی دیگر می‌روید. تمامی مناطقی که در فضا ساخته‌ایم، پر از کارهای مختلفی برای انجام دادن است.»

بازی Star Wars Outlaws در تاریخ ۳۰ اوت (۹ شهریور) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید
رونمایی از شخصیت Kuma در تریلر جدید بازی Tekken 8

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>