Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مقاوم‌ترین گوشی میان‌رده در جهان؛ اوپو A3 پرو معرفی شد

مقاوم ترین گوشی میان رده جهان، اوپو A3 پرو معرفی شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته کمپانی اوپو از جدیدترین گوشی میان‌رده خود تحت عنوان “اوپو A3 پرو” رونمایی کرد. در این مطلب به شرح مختصری از “مشخصات کلیدی، گزینه‌های رنگی و برچسب قیمتی” این دستگاه مقاوم خواهیم پرداخت. با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات کلیدی اوپو A3 پرو

اوپو A3 پرو دارای یک صفحه نمایش اولد چهارطرف خمیده 6.7 اینچی با “رزولوشن +FHD و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی” است. این صفحه‌نمایش در لایه زیرین خود به یک اسکنر اثر انگشت یکپارچه مجهز بوده و از این طریق به “احراز هویت بیومتریک” رسیدگی می‌نماید. علاوه بر این حفره پانچ تعبیه‌شده بر روی نمایشگر این دستگاه، یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را دل خود جای داده است.

اما چرا از اوپو A3 پرو به عنوان “مقاوم‌ترین گوشی میان‌رده در جهان” یاد می‌شود؟ در وهله اول صفحه نمایش این دستگاه توسط “گوریلا گلس ویکتوس 2” و قاب پشتی آن توسط “کریستال شیلد گلس” در برابر سقوط از ارتفاع محافظت می‌شود. علاوه بر این، این دستگاه به واسطه پشتیبانی از رتبه مقاومت در برابر رطوبت، گرد و غبار IP69 قادر است در برابر “جت‌های آب پرفشار (تا 10 میلیون پاسکال)، تمیز شدن با بخار و غوطه‌ور شدن در آب (به مدت 30 دقیقه)” مقاومتی بی‌نظیر را از خود به نمایش بگذارد.

همچنین مطالعه کنید
گوشی ویوو Y100 فایوجی با تراشه اسنپدراگون 4 نسل 2 معرفی شد

مقاوم‌ترین گوشی میان‌رده در جهان؛ اوپو A3 پرو معرفی شد

با حرکت به سمت قاب پشتی اوپو A3 پرو با جزیره دوربین دایره‌ای‌شکل دستگاه مواجه می‌شویم. این جزیره دوربین یک “دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7” و یک “لنز پرتره 2 مگاپیکسلی” را خود جای داده است.

از منظر سخت‌افزارهای تعبیه‌شده بر روی دستگاه، اوپو A3 پرو به تراشه دایمنسیتی 7050 کمپانی مدیاتک مجهز بوده و از “رم 8 یا 12 گیگابایتی” و “فضای ذخیره‌سازی 256 یا 512 گیگابایتی” پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، این گوشی میان‌رده دارای یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است و از شارژ سیمی با سرعت 67 واتی پشتیبانی می‌کند. بخش نرم‌افزاری این دستگاه نیز توسط رابط کاربری ColorOS 14 (مبتنی بر اندروید 14) مدیریت می‌شود.

مقاوم‌ترین گوشی میان‌رده در جهان؛ اوپو A3 پرو معرفی شد

اوپو A3 پرو از تاریخ 19 آوریل (31 فروردین) و در 3 گزینه رنگی “آبی فیروزه‌ای”، “سرمه‌ای” و “صورتی روشن” به بازار عرضه می‌شود. لازم به ذکر است، قاب پشتی گزینه رنگی “آبی فیروزه‌ای” از جنس شیشه و گزینه‌های رنگی “سرمه‌ای و صورتی روشن” از جنس چرم گیاهی است.

جزئیات قیمت 3 پیکربندی این دستگاه به شرح زیر است:

  • پیکربندی “رم 8 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی”: 277 دلار
  • پیکربندی “رم 12 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی”: 304 دلار
  • پیکربندی “رم 12 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی”: 346 دلار

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>