Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی ریلمی GT Neo6 SE با حداکثر روشنایی استثنایی معرفی شد

گوشی ریلمی جی نئو 6 SE با حداکثر روشنایی استثنایی معرفی شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند ریلمی به‌تازگی از گوشی ریلمی جی نئو 6 SE در چین رونمایی کرد. این گوشی دارای مشخصاتی چشمگیر مانند حداکثر روشنایی بسیار بالای صفحه‌نمایش، تراشه‌ی قدرتمند اسنپ‌دراگون 7 پلاس نسل 3 و شارژ سریع ۱۰۰ واتی است. برای آشنایی بیشتر با جدیدترین گوشی میان‌رده‌ی ریلمی، با اِروتِک همراه باشید.

ریلمی جی نئو 6 SE از یک صفحه‌نمایش ۶٫۷۸ اینچی اولد با فناوری 8T LTPO، رزولوشن ۱٬۲۶۴ در ۲٬۷۸۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی دارد. پنل این گوشی که توسط کمپانی BOE ساخته شده است، وعده‌ی رسیدن به حداکثر روشنایی ۶٬۰۰۰ نیت هنگام پخش محتوای HDR و حداکثر روشنایی دستی ۱٬۰۰۰ نیت را می‌دهد. صفحه‌نمایش گوشی جدید ریلمی همچنین از محافظ گوریلا گلس ویکتوس ۲ و تنظیم نور به روش PWM با فرکانس ۲٬۱۶۰ هرتزی برخوردار است.

گوشی ریلمی GT Neo6 SE با حداکثر روشنایی استثنایی معرفی شد

قاب پشتی گوشی GT Neo6 SE از یک جفت دوربین میزبانی می‌کند؛ یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX882 با لرزشگیر اپتیکال تصویر و یک لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی. این گوشی به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری Realme UI 5 اجرا می‌شود. باتری آن نیز ۵٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین موفق به کسب استاندارد IP65 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار شده است و دو اسپیکر استریو را ارائه می‌دهد.

گوشی ریلمی GT Neo6 SE در رنگ‌بندی‌های سبز و نقره‌ای برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد. کانفیگ ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی این گوشی ۱٬۷۹۹ یوان (حدود ۲۴۸ دلار) قیمت دارد، در حالی که ۳ نسخه‌ی دیگر با کانفیگ ۱۲/۲۵۶ گیگابایت و قیمت ۱٬۹۹۹ یوان (تقریباً ۲۷۶ دلار)، ۱۶/۲۵۶ گیگابایت و قیمت ۲٬۱۹۹ یوان (حدود ۳۰۳ دلار) و بهترین نسخه با کانفیگ ۱۶/۵۱۲ و قیمت ۲٬۴۹۹ یوان (تقریباً ۳۴۵ دلار) به فروش می‌رسند.

همچنین مطالعه کنید
انتشار تیزر رسمی Mi Mix 4؛ تایید دوربین سلفی پنهان پشت صفحه نمایش

فروش این گوشی در چین از تاریخ ۱۷ آوریل (۲۹ فروردین) آغاز خواهد شد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>