Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات کلیدی و زمان رونمایی از پوکو C61 به صورت رسمی اعلام شد

مشخصات کلیدی و زمان رونمایی از پوکو C61 به صورت رسمی اعلام شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

حساب کاربری رسمی کمپانی پوکو در هند در هفته جاری ضمن به اشتراک‌گذاری یک ویدیو تیزر تبلیغاتی از گوشی پایین‌رده پوکو C61 بر روی شبکه اجتماعی X (توییتر سابق)، جزئیات بیشتری در رابطه با طراحی قاب پشتی و زمان رونمایی از این دستگاه ارزان‌قیمت را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشت.

با استناد به طراحی ارائه‌شده در این ویدیو، پوکو C61 از طراحی قاب پشتی شیشه‌ای و جزیره دوربین دایره‌ای‌شکل مرکزی (دارای حاشیه گرد طلایی در اطراف جزیره) بهره می‌برد. همچنین با استناد به توضیحات ارائه‌شده توسط این حساب کاربری، پوکو C61 فردا (26 مارس، 7 فروردین) در ساعت 12 ظهر به وقت محلی (هند) رونمایی خواهد شد.

در حالیکه اطلاعات ارائه‌شده توسط کمپانی اوپو تنها به طراحی قاب پشتی پوکو C61 و زمان رونمایی از محصول محدود می‌شود، وب‌سایت فروشگاهی فلیپ‌کارت ضمن انتشار رسمی صفحه مشخصات محصول، جزئیات بیشتری در رابطه با مشخصات کلیدی پوکو C61 را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

با استناد به اطلاعات منتشرشده در صفحه مشخصات محصول، این گوشی ارزان‌قیمت دارای “یک صفحه نمایش با رزولوشن +HD و نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی” و “باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی” بوده و از “رم با ظرفیت 6 گیگابایتی” پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این با استناد به تصاویر منتشرشده از این دستگاه، حفره ناچ قطره‌ای تعبیه‌شده بر روی نمایشگر یک دوربین سلفی را دل خود جای خواهد داد.

در حالیکه توضیحات ارائه‌شده توسط کمپانی پوکو و وب‌سایت فلیپ‌کارت به موارد مطرح‌شده محدود می‌شود، یک منبع ادعا می‌کند پوکو C61 در واقع یک نسخه ری‌برندشده از ردمی A3 است! علاوه بر این، این منبع مدعی است این گوشی ارزان‌قیمت در 2 پیکربندی “رم 4 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی” با برچسب قیمتی 90 دلاری و پیکربندی “رم 6 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی” با قیمت 100 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید
آنر 200 لایت (Lite) با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی معرفی شد

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>