Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی ارزان قیمت ردمی A3 شیائومی معرفی شد

گوشی ارزان قیمت ردمی A3 شیائومی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شیائومی روز گذشته گوشی هوشمند ردمی A3 خود را با قیمتی ارزان و مشخصاتی جذاب معرفی کرد. این دستگاه دارای طراحی چرم‌مانند در قاب پشتی بوده و با صفحه‌نمایشی بزرگ با نرخ نوسازی 90 هرتزی، اندروید 14 را اجرا می‌کند. برای اطلاع از دیگر مشخصات این محصول، با اِروتِک همراه باشید.

ردمی A3 مانند نسلی قبلی خود A2، با پردازنده هلیو G36 مدیاتک عرضه می‌شود. با این حال برخلاف نسخه پیشین، این دستگاه به جای سه پیکربندی 2/3/4 گیگابایتی برای رم، در سه پیکربندی جدید 3 گیگابایتی، 4 گیگابایتی و یا 6 گیگابایتی به فروش خواهد رسید. بر این اساس مشخص است که شیائومی همین مقدار افزایش رم را برای اجرای اندروید 14 به جای اندروید 13 گو در نسل قبل کافی می‌داند.

 Redmi A3 big screen

ردمی A3 حول یک نمایشگر ال‌سی‌دی 6.71 اینچی با وضوح +HD ساخته شده که دارای نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی به همراه محافظ گوریلا گلس 3 است. از آنجایی باتوجه به نمایشگر این دستگاه، امکان قرارگیری اسکنر اثر انگشت در زیر آن وجود ندارد، شیائومی این سنسور را روی کلید پاور در کناره گوشی قرار داده است. این پنل همچنین دارای یک ناچ قطره‌ای کوچک برای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است.

همچنین مطالعه کنید
تاریخ معرفی سری گلکسی S24 سامسونگ مشخص شد [جدول زمانی پخش زنده مراسم]

 Redmi A3 battery

باتری این گوشی 5000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و از شارژ سریع 10 واتی از طریق پورت USB-C پشتیبانی می‌کند. ردمی A3 شیائومی به جک 3.5 میلی‌متری صدا نیز مجهز شده است.

گوشی جدید شیائومی در بخش دوربین، از یک سنسور اصلی 8 مگاپیکسلی و یک دوربین کمکی که جزییات آن حتی در برگه مشخصات دستگاه ذکر نشده، استفاده می‌کند. در کنار جزیره دوربین یک فلاش LED نیز تعبیه شده است.

ردمی A3 شیائومی دارای سه رنگ سبز زیتونی، مشکی نیمه شب و آبی دریاچه است. پیکربندی اصلی دستگاه با 64 گیگابایت حافظه داخلی و سه گیگابایت رم 7299 روپیه (87 دلار یا 82 یورو) قیمت دارد، نسخه 128/4 گیگابایتی با 8299 روپیه (100 دلار یا 93 یورو) و نسخه 128/6 گیگابایتی با قیمت 9299 روپیه (111 دلار یا 104 یورو) قابل خریداری است.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>