Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی پایین رده پوکو C61 در کنسول گوگل پلی رویت شد

گوشی پایین رده پوکو C61 در کنسول گوگل پلی رویت شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوشی پوکو C51 در آوریل سال 2023 میلادی عرضه شد و اکنون به نظر می‌رسد پوکو، زیربرند شیائومی مشغول کار بر روی جانشین این دستگاه است و احتمال می‌رود به‌زودی معرفی شود. ما در مورد پوکو C61 صحبت می‌کنیم که به‌تازگی در کنسول گوگل پلی مشاهده شده است.

فهرست گوگل پلی تصویری را که در زیر می‌بینید منتشر کرده و همچنین نشان می‌دهد که این گوشی پایین‌رده اندروید 14 را اجرا می‌کند و به تراشه هلیو G36 مدیاتک مجهز شده است. این چیپست همان چیپست مورداستفاده در C51 است، بنابراین باید امیدوار به ارتقا نسل جدید جدید در موارد دیگر باشیم.

گوشی پایین رده پوکو C61 در کنسول گوگل پلی رویت شد

کنسول گوگل پلی رم این دستگاه را 4 گیگابایت ذکر کرده است با این حال به احتمال زیاد شاهد گزینه‌های رم بیشتر نیز خواهیم بود. این فهرست همچنین وضوح صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی این دستگاه را 720 در 1650 پیکسل و تراکم پیکسلی آن را 320ppi ذکر کرده است.

به‌جز موارد ذکرشده جزئیات دیگری در این لیست منتشر نشده است، اما به لطف یک گواهی بلوتوث، می‌دانیم که پوکو C61 اساساً یک ردمی A3 ری‌برندشده خواهد بود، محصولی که در ماه فوریه گذشته به‌طور رسمی معرفی شد. همانطور که گفته شد، این دستگاه ممکن است برادر ردمی خود کاملاً یکسان نباشند، چراکه پوکو دارای یک حفره پانچ برای دوربین سلفی است، در حالیکه ردمی از یک بریدگی ناچ قطره‌ای استفاده می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
عرضه آپدیت نسخه بتای رابط کاربری One UI 4.0 برای گلکسی زد فولد 2

ردمی A3 دارای یک صفحه‌نمایش 6.71 اینچی، دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی در کنار لنز کمکی تزئینی 0.08 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، حسگر اثرانگشت کناری و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 10 واتی است. پوکو C61 ممکن است بیشتر، اگر نه همه این مشخصات را به ارث ببرد!

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>