Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی لاوا O2 با برچسب قیمتی 100 دلاری به بازار معرفی شد

گوشی لاوا O2 با برچسب قیمتی 100 دلاری روانه بازار شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته کمپانی لاوا از جدیدترین گوشی پایین‌رده خود تحت عنوان “لاوا O2” رونمایی کرد. به ادعای این کمپانی، این دستگاه قادر است در جمع گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت عملکردی بسیار درخشان و قدرتمند را از خود ارائه دهد. همچنین، با استناد به مشخصات ارائه‌شده توسط کمپانی لاوا، به نظر می‌رسد لاوا O2 در واقع نسخه ری‌برندشده و ارزان‌قیمت‌تر گوشی لاوا یووا 3 باشد. در این مطلب از اِروتِک به شرح کوتاهی از مشخصات کلیدی این محصول خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

مشخصات کلیدی گوشی لاوا O2

لاوا O2 به یک صفحه نمایش ال‌سی‌دی 6.5 اینچی با “رزولوشن +HD و نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی” مجهز می‌باشد که این صفحه نمایش، یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را نیز در حفره پانچ مرکزی خود جای داده است.

گوشی لاوا O2 با برچسب قیمتی 100 دلاری به بازار معرفی شد

با حرکت به سمت قاب پشتی با جزیره دوربین مستطیلی‌شکل و متمایز این دستگاه مواجه می‌شویم. این جزیره دوربین “یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی و یک فلاش LED” را در بر می‌گیرد. با این حال با توجه به مشخصات ارائه‌شده، به نظر می‌رسد تمامی وظایف اصلی مربوط به ثبت و ضبط تصاویر و فیلم‌ها بر روی دوش دوربین 50 مگاپیکسلی باشد و دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی عملاً نقش مهمی را در فرآیند تولید محتواهای بصری از خود ایفاء نکند!

لاوا O2 به تراشه یونیساک T616 مجهز بوده و از “رم 8 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی” پشتیبانی می‌کند که این ترکیب از پیکربندی در مقایسه با سایر گوشی‌های هوشمند پایین‌رده که به تراشه هلیو G85 مدیاتک مجهز می‌باشند و از اتصال 4G نیز پشتیبانی می‌کنند، عملکرد بسیار سریع‌تر و قدرتمندتری را به نمایش می‌گذارد و قادر است در بنچمارک‌های معتبری نظیر آنتوتو به امتیاز “280000” دست یابد. علاوه بر این، امکان ارتقاء رم دستگاه تا ظرفیت 16 گیگابایتی (به‌صورت مجازی) نیز میسّر می‌باشد.

همچنین مطالعه کنید
تاریخ معرفی، طراحی و گزینه‌های رنگی آنر 200 لایت فاش شد

لاوا O2 از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی با قدرت 18 واتی (از طریق پورت USB-C) بهره می‌برد. این دستگاه با یک نسخه پایین‌تر از سیستم‌عامل اندروید فعلی، یعنی اندروید 13، عملکرد خود را به نمایش می‌گذارد.

با این حال با استناد به توضیحات ارائه‌شده توسط کمپانی لاوا، این دستگاه بدون هیچ‌گونه بلوت‌ور (Bloatware/ اپلیکیشن‌های بلااستفاده‌ای که به صورت خودکار همراه با سیستم عامل بر روی دستگاه نصب می‌شوند) و اپلیکیشن‌های تبلیغاتی به دست کاربران می‌رسد و از این رو می‌توان عملکرد سریع، روان و بدون دردسری را از این دستگاه انتظار داشت.

گوشی پایین‌رده لاوا O2 در 3 گزینه رنگی “سبز- آبی/ Imperial Green”، “یاسی/ Majestic Purple” و “طلایی/ Royal Gold” و با برچسب قیمتی 100 دلاری از تاریخ 27 مارس (8 فروردین) بر روی وب‌سایت رسمی کمپانی لاوا و وب‌سایت آمازون هند به فروش خواهد رسید. این در حالی است که قیمت نهایی این دستگاه پس از عرضه اولیه، 95 دلار خواهد بود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>