Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی ویوو Y03 با برچسب قیمتی کمتر از 100 دلار معرفی شد!

گوشی ویوو Y03 با برچسب قیمتی کمتر از 100 دلار معرفی شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته کمپانی ویوو، جدیدترین گوشی پایین‌رده و ارزان‌قیمت خود را تحت عنوان “ویوو Y03” به بازار  معرفی کرد. مشابه با تمامی گوشی‌های پایین‌رده، این دستگاه امکانات سطح پایینی را ارائه می‌دهد و در عین حال از برچسب قیمتی بسیار ارزانی برخوردار است. در این مطلب از اِروتِک به شرح مختصری از مشخصات کلیدی این گوشی پایین‌رده خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

مشخصات کلیدی ویوو Y03

ویوو Y03 دارای یک “صفحه نمایش ال‌سی‌دی 6.56 اینچی با رزولوشن 720 در 1612 پیکسلی و نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی” است. علاوه بر این، این صفحه نمایش یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را در دل حفره ناچ قطره‌ای خود جای داده است. لازم به ذکر است، این گوشی ارزان‌قیمت از استاندارد IP54 (مقاومت در برابر آب، گرد و غبار) نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی ویوو Y03 با برچسب قیمتی کمتر از 100 دلار معرفی شد!

با حرکت به سمت قاب پشتی، با سیستم دوربین دوگانه متشکل از “دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین QVGA (که بیشتر جنبه تزئینی دارد)” و یک فلاش ال‌ای‌دی مواجه می‌شویم.

ویوو Y03 به تراشه هلیو G85 کمپانی مدیاتک مجهز بوده و از رم نوع LPDDR4x با ظرفیت 4 گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی eMMC 5.1 با ظرفیت 64 یا 128 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. با این حال، امکان ارتقاء ظرفیت فضای ذخیره‌سازی و ارتقاء رم تا ظرفیت 8 گیگابایت (4 گیگابایت مضاعف بر ظرفیت رم اصلی به‌صورت مجازی) فراهم می‌باشد. لازم به ذکر است، این دستگاه به سبب عدم پشتیبانی تراشه هلیو G85 از اتصال 5G، امکان اتصال به شبکه 5G را در اختیار کاربران خود قرار نمی‌دهد.

همچنین مطالعه کنید
ردمی +K50 Pro، به لنز پریسکوپی مخصوص زوم و دوربین‌ 108 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد

ویوو Y03 بر مبنای رابط کاربری Funtouch 14 (مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14) عملکرد خود را به نمایش می‌گذارد. این دستگاه به یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز بوده و از شارژ سیمی با سرعت “15 واتی” پشتیبانی می‌کند.

گوشی ویوو Y03 با برچسب قیمتی کمتر از 100 دلار معرفی شد!

در حالیکه در حال حاضر عرضه این دستگاه تنها به بازار مالزی محدود می‌باشد اما به سبب برچسب قیمتی بسیار ارزان آن احتمال راه‌یابی ویوو Y03 به سایر بازارها چندان دور از انتظار نیست.

ویوو Y03 در 2 گزینه رنگی “سبز نعنایی/ Gem Green” و “مشکی/ Space Black” و در دو پیکربندی زیر به فروش می‌رسد:

  • پیکربندی “رم 4 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی”: 83 دلار
  • پیکربندی “رم 4 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی”: 96 دلار

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>