Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی پوکو X6 نئو با دوربین 108 مگاپیکسلی و قیمت مناسب معرفی شد

پوکو X6 نئو با دوربین 108 مگاپیکسلی و قیمت مناسب معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند پوکو شیائومی از گوشی هوشمند جدید خود با نام «پوکو X6 نئو» (Poco X6 Neo) رونمایی کرد. این گوشی در رنگ‌بندی طلایی خیره‌کننده‌ای عرضه می‌شود که پیش از این تنها در گوشی ردمی نوت 13R پرو مشاهده شده بود. اما شباهت‌های بین این دو گوشی فراتر از رنگ‌بندی است و حتی سخت‌افزار این دو نیز کاملاً یکسان است. این مشخصات با نسخه‌ی چینی گوشی ردمی نوت 13 (و نه مدل فایوجی یا جهانی آن) هم فرقی ندارد.

گوشی پوکو X6 نئو با دوربین 108 مگاپیکسلی و قیمت مناسب معرفی شد

صرف نظر از این شباهت‌ها، اولین گوشی «نئو» در خانواده‌ی پوکو با تراشه‌ی مجهز به اتصال فایوجی دایمنسیتی 6080 در دسترس قرار می‌گیرد و در دو کانفیگ ۸ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی یا ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی راهی بازار می‌شود. صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی اولد این گوشی نیز دارای رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی حداکثری ۱۲۰ هرتزی است و حفره‌پانچ مرکزی آن از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. در پنل پشتی نیز می‌توان شاهد یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و سنسور عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی بود.

گوشی پوکو X6 نئو با دوربین 108 مگاپیکسلی و قیمت مناسب معرفی شد

اگرچه پوکو X6 پرو به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS اجرا می‌شود، اما گوشی پوکو X6 نئو در زمان عرضه از اندروید ۱۳ برخوردار است. باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی نیز از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین باید اشاره کرد که تنها یک بلندگو در پایین گوشی قرار دارد و خبری از صدای استریو نیست.

گوشی پوکو X6 نئو در حال حاضر به‌صورت انحصاری در سه رنگ‌بندی مشکی، آبی و نارنجی مریخی (همان رنگ طلایی که بالاتر اشاره شد) از طریق فروشگاه Flipkart به فروش می‌رسد. قیمت مدل پایه‌ی این گوشی ۱۵٬۹۹۹ روپیه (۱۹۰ دلار یا ۱۷۵ یورو) در نظر گرفته شده است و مدل مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن نیز ۱۷٬۹۹۹ روپیه (۲۱۵ دلار یا ۲۰۰ یورو) قیمت دارد.

همچنین مطالعه کنید
سامسونگ تولید گلکسی S22 FE را برای افزایش عرضه S22 اولترا متوقف کرد

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>