Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی در حال حذف این ویژگی محبوب از HyperOS است!

شیائومی در حال حذف این ویژگی محبوب از HyperOS است!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شیائومی در اقدامی غیرمنتظره، یکی از ویژگی‌های محبوب رابط کاربری خود را حذف می‌کند. کاربرانی که به دنبال گزینه پخش ویدیو در پس‌زمینه با نمایشگر خاموش هستند که با رابط کاربری MIUI 12 ارائه شده بود، دیگر در رابط کاربری HyperOS آن را نخواهند دید. این برند چینی احتمالاً پس از هشدار گوگل تصمیم به حذف این ویژگی محبوب گرفته است.

در رابط کاربری سایر کمپانی‌های تولیدکننده دستگاه‌های اندوریدی، امکان پخش ویدیوها در پس‌زمینه با صفحه‌نمایش خاموش در اپلیکیشن هایی مانند یوتیوب فقط برای کاربران پریمیوم در دسترس بود، با این حال با این ویژگی شیائومی، حتی کاربران بدون اشتراک پرمیوم نیز می‌توانستند به راحتی به موسیقی موردنظر خود در پس زمینه گوش دهند!

شیائومی در حال حذف این ویژگی محبوب از HyperOS است!

به‌نظر می‌رسد شیائومی با آپدیت‌های جدید به تدریج این ویژگی را از جعبه ابزار ویدئو حذف خواهد کرد. جعبه ابزار ویدئویی شیائومی به دلیل ویژگی‌های مفیدش بسیار مورد تحسین قرار گرفت و به MIUI 12 اضافه شد اما اکنون در MIUI 15 (یا همانطور که شیائومی آن را HyperOS می‌نامد) هیچ گزینه‌ای برای پخش ویدیو با صفحه نمایش خاموش وجود نخواهد داشت. بنابراین کسانی که هنوز می‌خواهند از این ویژگی استفاده کنند، باید اشتراک پریمیوم یوتیوب (Premium YouTube) را خریداری کنند.

همچنین مطالعه کنید
اپلیکیشن هوش مصنوعی کوپایلوت مایکروسافت در دسترس کاربران اندرویدی قرار گرفت!

شیائومی در حال حذف این ویژگی محبوب از HyperOS است!

قابل توجه کاربران رابط کاربری MIUI 14 ،MIUI 13 ،MIUI 12 و HyperOS (یا MIUI 15)، اگر برنامه امنیتی را به نسخه‌های ذکرشده ارتقا دهید، امکان پخش ویدیو با صفحه خاموش غیرفعال می‌شود و البته این یک مشکل نرم افزاری نیست چراکه به‌طور رسمی توسط خود شیائومی اعلام شده است.

شیائومی باید از سیاست های گوگل (سازنده اندروید) پیروی کند و متاسفانه این ویژگی باید حذف شود. اگرچه این کار ممکن است برای کاربران ناراحت‌کننده باشد، اما کاری برای انجام آن وجود ندارد. با این حال، نباید فراموش کرد که روش‌های مختلف جایگزین نیز وجود دارد! اندروید یک سیستم عامل متن باز است و شما می توانید هر تغییری را که می خواهید در سیستم‌عامل ایجاد کنید و کاربران با کمی تحقیق هر کاری که می‌خواهند را می‌توانند انجام دهند!

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>