Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر رسمی شیائومی میکس فولد 3 منتشر شد

تصاویر رسمی گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 3 منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

قرار است در دوشنبه همین هفته، 23 مرداد (14 آگوست)، از شیائومی میکس فولد 3 به طور رسمی رونمایی شود، اما به تازگی، لی جون (بنیان‌گذار و مدیرعامل شیائومی) تصاویری با کیفیت از شیائومی میکس فولد 3 را در حساب توییتری و اکانت پیام‌رسان ویبو خود، منتشر کرده است. لی جون از این گوشی هوشمند تاشو، تنها با سه کلمه: “باریک، ظریف و ممتاز” یاد کرده است.

با نگاهی دقیق تر به چهار دوربین لایکا تعبیه شده در شیائومی میکس فولد 3، متوجه می‌شویم که این دوربین‌ها، فواصل کانونی متفاوتی را ارائه می‌دهند. در این تصاویر، یک لنز فوق عریض 15 میلی‌متری و یک لنز پریسکوپ 115 میلی‌متری چشمگیر نیز به چشم می‌خورد. برای مقایسه، شیائومی میکس فولد 2، از یک لنز 15 میلی‌متری فوق عریض و تنها یک دوربین پرتره 8 مگاپیکسلی 45 میلی‌متری با قدرت زوم 2 برابری بهره می‌برد. بنابراین، به کار‌گیری لنز پریسکوپ 115 میلی‌متری در شیائومی میکس فولد 3، به عنوان یک ارتقاء قابل توجه و چشمگیر قلمداد می‌شود.

از میان گوشی‌های تاشوی افقی که امسال به بازار عرضه شدند، تنها تعداد اندکی دارای دوربین پریسکوپ می‌باشند. در حالی که، گوشی گوگل پیکسل فولد یک پریسکوپ با فاصله کانونی 112 میلی‌متری را ارائه می‌کند، هواوی میت ایکس 3 دارای لنز پریسکوپ 125 میلی‌متری می‌باشد. با این حال، با وجود این که تنها یکی از این دو شرکت تحت تاثیر تحریم‌های تجاری قرار گرفته است؛ هر دو گوشی مذکور در بسیاری از بازارهای جهانی، به راحتی در دسترس کاربران قرار ندارند.

محدوه بزرگ‌نمایی سایر گوشی‌های تاشو موجود در بازار معمولاً به محدوده 2 تا 3 برابری می‌رسد. متأسفانه، بسیار بعید به نظر می‌رسد که شیائومی میکس فولد 3 نیز با عرضه بین‌المللی گسترده‌ای، همراه باشد. در ادامه، می‌توانید تصاویر شیائومی میکس فولد 2 را مشاهده و از تغییرات ظاهری آن با گوشی میکس فولد 3 آگاه شوید.

لی جون، در اظهارات خود از گوشی شیائومی میکس فولد 3 به عنوان یک گوشی “باریک” یاد کرد. این در حالی است که گوشی شیائومی میکس فولد 2 در زمان بسته شدن، تنها ضخامتی 11.2 میلی‌متری داشت که در آن زمان، این ضخامت بسیار کمتر از ضخامت 13.4 میلی‌متری گلکسی زد فولد 5 به شمار می‌رفت. با این حال، به نظر می‌رسد که رقابت اصلی میان گوشی تاشو میکس فولد 3 و گوشی مجیک V2 آنر که در حالت بسته ضخامتی برابر با 9.9 میلی‌متر دارد، صورت بگیرد. ضمناً شما می‌توانید تا تیزر تبلیغاتی رسمی شیائومی میکس فولد 3 را در بخش زیر، مشاهده فرمایید.

همچنین مطالعه کنید
گوشی سونی اکسپریا 1 وی، اندروید 14 را دریافت خواهد کرد

بر اساس اطلاعات فاش شده، انتظار می‌رود که شیائومی میکس فولد 3 همراه با گواهینامه IP، دوربین زیر نمایشگر، قابلیت پشتیبانی از شارژ سیمی 67 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی، به دست کاربران برسد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>