Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 3 با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 معرفی شد

گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 3 با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سال گذشته، شیائومی باریک‌ترین گوشی تاشو جهان را تحت عنوان “شیائومی میکس فولد 2” به بازار روانه کرد. حالا، این برند از جدید‌ترین گوشی تاشو خود، با نام “میکس فولد 3رونمایی کرده است و قصد دارد این گوشی تاشو هوشمند را به عنوان جایگزینی شایسته و ارتقاء‌یافته از میکس فولد 2، به سراسر جهان عرضه نماید. برای آشنایی بیشتر با تاشوی جدید شیائومی با اِروتِک همراه باشید.
گوشی تاشو میکس فولد 3 حتی باریک‌تر از مدل پیشین خود، یعنی “میکس فولد 2″، است. اندازه این گوشی در حالت باز، تنها 5.26 میلی‌متر و در حالت تاشده 10.89 میلی‌متر است. مهندسان شیائومی با طراحی یک مادربرد جدید و عمودی، در کاهش اندازه گوشی، تاثیر چشمگیری از خود برجای گذاشتند.
گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 3 با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 معرفی شد
شیائومی همچنین یک لولا اختصاصی کاملاً جدید برای گوشی تاشو میکس فولد 3 طراحی کرده است. این لولا که از 198 جزء تشکیل شده است؛ 17% فضای داخلی کمتری را نسبت به سایر لولا‌های گوشی‌های تاشو، اشغال می‌کند. در لولای جدید از ساختار 3 عنصری و 14 میکرو‌لولا بهره گرفته شده است که با دوام بی‌نظیر خود، بر مکانیزم چرخشی فولاد سرامیک کربنی به کار گرفته شده در صفحه نمایش تاشو اصلی، سهولت بسیاری می‌بخشند. علاوه بر این، لولای جدید میکس فولد 3 با پشتیبانی از دهانه شناور 45 تا 135 درجه‌ای، برای کاربران این امکان را فراهم می‌سازد تا در طی روز، گوشی خود را به مانند یک لپ تاپ بسیار کوچک باز و بسته کنند.
تاشوی جدید شیائومی دارای دو نمایشگر اولد E6 است. پنل اصلی 8.03 اینچی LTPO دارای وضوح تصویر 1960 در 2160 پیکسلی و نرخ نوسازی متغیر 120 هرتز می‌باشد. این پنل با استفاده از شیشه بسیار نازک (UTG) طراحی شده است و از فناوری‌های +HDR10 و دالبی ویژن پشتیبانی می‌نماید. صفحه نمایش خارجی گوشی شیائومی Mix Fold 3 در ابعاد 6.56 اینچی و با استفاده از فناوری LTPO OLED طراحی شده است. این صفحه نمایش با گوریلا گلس ویکتوس 2 محافظت می‌شود و در حالت خودکار، حداکثر روشنایی 2560 نیتی را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد.
در رابطه با تنظیمات دوربین، شیائومی، گوشی تاشو میکس فولد 3 را به سیستم دوربین چهارگانه اپتیک برند لایکا مجهز کرده است. در این گوشی، یک دوربین اصلی 50 مگا‌پیکسلی IMX800 سونی (معادل 23 میلی‌متر) همراه با لرزش‌گر اپتیکال و یک ماژول 12 مگا‌پیکسلی فوق‌عریض (معادل 15 میلی‌متر) به چشم می‌خورد. قابلیت بزرگ‌نمایی (Zoom) در عکس‌ها توسط یک سنسور تله فوتو 10 مگا‌پیکسلی (75 میلی‌متر) با قدرت زوم 3 برابری و یک ماژول پریسکوپ 10 مگا‌پیکسلی (115 میلی‌متر) با قدرت زوم اپتیکال تا 5 برابر، فراهم می‌شود. شایسته ذکر است که هر دو ماژول تله‌فوتو دارای لرزش‌گر اپتیکال می‌باشند. در بخش دوربین سلفی، شیائومی برای نمایشگرهای داخلی و خارجی از یک سنسور 20 مگاپیکسلی استفاده کرده است.
گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 3 با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 معرفی شد
در بخش سخت افزاری، میکس فولد 3 از یک چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2، حداکثر رم با ظرفیت 16 گیگا‌بایت و حافظه‌داخلی 1 ترابایتی بهره می‌برد. این گوشی تاشو، مانند شیائومی میکس فولد 2، با شارژ سیمی 67 واتی شارژ می‌شود؛ اگر‌چه در بخش قابلیت شارژ بی‌سیم 50 واتی و باتری 4800 میلی‌آمپر ساعتی، نسبت به میکس فولد 2، ارتقاء‌های فراوانی را به همراه دارد. بخش نرم افزاری این محصول توسط رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 پوشش داده می‌شود.
گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 3 با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 معرفی شد
در قسمت پشتی شیائومی میکس فولد 3، دو طراحی جدا‌گانه “شیشه‌ای” و “الیاف کامپوزیت” برای کاربران در نظر گرفته شده است. این در حالی است فارغ از انتخاب هر یک از این دو طراحی، قیمت این گوشی، تنها به نوع پیکر‌بندی انتخابی وابسته است. قیمت پیکر‌بندی پایه 12/256 گیگا‌بایت شیائومی میکس فولد 3 برابر با 1240 دلار می‌باشد. این در حالی است که قیمت پیکر‌بندی 16/512 گیگا‌بایتی در حدود 1377 دلار و پیکر‌بندی رم 16 گیگا‌بایتی و حافظه‌داخلی 1 ترا‌بایتی، 1515 دلار اعلام شده است.
فروش رسمی شیائومی میکس فولد 3 از 24 مرداد (16 آگوست) آغاز می‌شود. اگر‌چه، شیائومی به جزئیاتی در رابطه با عرضه این گوشی در بازار‌های بین‌المللی اشاره‌ای نداشته است.
منبع: Gsmarena

همچنین مطالعه کنید
ناتینگ فون (2a) در بنچمارک آنتوتو 10 فهرست شد

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>