Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی ارزان قیمت گلکسی M14 فورجی سامسونگ با دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی ارزان قیمت گلکسی M14 فورجی سامسونگ با دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

یک سال پس از رونمایی از گوشی گلکسی M14 فایوجی (5G)، روز گذشته کمپانی سامسونگ نسخه فورجی (4G) این دستگاه را به بازار معرفی کرد. در این مطلب از اِروتِک به شرح مختصری از “مشخصات کلیدی، گزینه‌های رنگی و برچسب قیمتی” این گوشی هوشمند ارزان‌قیمت می‌پردازیم.

مشخصات کلیدی گلکسی M14 فورجی (4G)

گلکسی M14 فورجی از یک “صفحه نمایش PLS ال‌سی‌دی 6.7 اینچی با رزولوشن +FHD و نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی” بهره می‌برد. این صفحه نمایش یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی را در داخل حفره ناچ قطره‌ای خود جای داده است.

با حرکت به سمت قاب پشتی دستگاه، با سیستم دوربین سه‌گانه متشکل از “یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی” و “دو دوربین کمکی 2 مگاپیکسلی که در واقع به عنوان عناصر تزئینی عمل می‌کنند!” مواجه می‌شویم. لازم به ذکر است این گوشی هوشمند ارزان‌قیمت از احراز هویت بیومتریک پشتیبانی می‌کند و یک حسگر اثر انگشت بر روی حاشیه کناری (در مجاورت دکمه پاور) این دستگاه تعبیه شده است.

گلکسی M14 فورجی به پردازنده اسنپدراگون 680 کمپانی کوالکام مجهز بوده که با رم دارای ظرفیت “4 یا 6 گیگابایتی” و فضای ذخیره‌سازی دارای ظرفیت “64 یا 128 گیگابایتی” جفت می‌شود. این دستگاه بر مبنای سیستم عامل اندروید 13 عملکرد خود را به نمایش می‌گذارد و تنها 2 به‌روزرسانی نرم‌افزاری را دریافت خواهد کرد. این مسئله به این معناست که این گوشی ارزان‌قیمت از نسخه‌های سیستم‌ عامل بالاتر از اندروید 15 پشتیبانی نخواهد کرد. با این حال کمپانی سامسونگ، “ارائه به‌روزرسانی وصله‌های امنیتی 4 ساله” را برای این دستگاه وعده داده است.

همچنین مطالعه کنید
سامسونگ از گرافیک AMD در تراشه‌های میان رده اگزینوس خود استفاده می‌کند

همچنین، گلکسی M14 فورجی به یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز بوده و از شارژ سیمی با سرعت 25 واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه در دو گزینه رنگی “آبی یخی/ Arctic Blue” و “سرمه‌ای/ Sapphire Blue” و در 2 پیکربندی زیر به بازار عرضه می‌شود:

  • پیکربندی رم 4 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی: 100 دلار
  • پیکربندی رم 6 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی: 140 دلار

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>