Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ریلمی نارزو 70 پرو 5G از بیش از 10 ژست هوایی پشتیبانی خواهد کرد!

ریلمی نارزو 70 پرو 5G از بیش از 10 ژست هوایی پشتیبانی خواهد کرد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی ریلمی قصد دارد دو گوشی هوشمند ریلمی 12، ریلمی 12 پلاس را در تاریخ 6 مارس (16 اسفند) و ریلمی نارزو 70 پرو 5G را تا اواخر ماه جاری میلادی در هند معرفی کند و در حالیکه کمتر از یک ماه تا رونمایی رسمی گوشی ریلمی نارزو 70 پرو 5G باقی مانده، این کمپانی برخی از مشخصات کلیدی این دستگاه را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته است.

مشخصات کلیدی ریلمی نارزو 70 پرو

ریلمی به‌تازگی از پشتیبانی گوشی میان‌رده ریلمی نارزو 70 پرو 5G از ویژگی ژست های حرکتی هوایی (Air Gestures) خبر داده است. این ویژگی منحصربه‌فرد (که تنها در چند گوشی پرچم‌دار این کمپانی گنجانده شده است) به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به لمس صفحه نمایش، برخی از عملکردهای خاص دستگاه را کنترل نمایند.

با استناد به مشخصات منتشرشده در میکروسایت (صفحه مشخصات) ریلمی نارزو 70 پرو 5G بر روی وب‌سایت آمازون، این دستگاه از بیش از 10 ژست حرکتی هوایی پشتیبانی خواهد کرد و امکان “جابه‌جایی و حرکت (Swipe) میان اپلیکیشن‌های (اعم از شخص ثالث یا داخلی)، باز کردن یک برنامه (از پیش تعریف‌شده) و تهیه اسکرین‌شات از صفحه نمایش” را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. این ویژگی در شرایطی که امکان تماس فیزیکی و تعامل با صفحه نمایش برای کاربر فراهم نیست، بسیار مفید است و سهولت هر چه بیشتر استفاده از دستگاه را با خود به همراه دارد.

با استناد به اطلاعات منتشرشده، ریلمی Narzo 70 پرو (5G) در قاب پشتی خود به سیستم دوربین سه‌گانه متشکل از یک “سنسور 1/1.56 اینچی IMX890 سونی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال(OIS)” مجهز خواهد بود. علاوه بر این کمی پیش‌تر، یک ویدیو تبلیغاتی از ریلمی نارزو 70 پرو فایوجی، طراحی قاب و صفحه نمایش تخت این دستگاه (با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی و حفره پانچ مرکزی در بر دارنده دوربین سلفی) را به نمایش گذاشت.

همچنین مطالعه کنید
انتشار اولین تصویر گوشی Frontier موتورولا با دوربین 194 مگاپیکسلی!

ریلمی نارزو 70 پرو 5G از بیش از 10 ژست هوایی پشتیبانی خواهد کرد!

همچنین به گفته کمپانی ریلمی، ریلمی Narzo 70 پرو 5G با 65 درصد بلوت‌وِر (Bloatware/نرم‌افزارهای بلااستفاده‌ای که به صورت خودکار همراه با سیستم عامل بر روی دستگاه نصب می‌شوند) کمتر به دست کاربران خواهد رسید.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>