Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

چگونه در بازی Final Fantasy 7 Rebirth پول در بیاوریم؟

چگونه در بازی Final Fantasy 7 Rebirth پول در بیاوریم؟

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اگر قبلاً در بازی Final Fantasy 7 Remake با کمبود پول رایج دنیاهای سری فاینال فانتزی یا همان گیل (Gil) مواجه شده بودید، باید خبر داد که دنباله‌ی این بازی حتی نیازمند پول و گیل بیشتری است! آیتم‌ها، سلاح‌ها و کارت‌های مختلف بازی جانبی کویینز بلاد (Queen’s Blood) در جدیدترین عنوان این سری دوست‌داشتنی و جذاب قرار گرفته‌اند که برای خریدن آن‌ها به پول بسیار زیادی نیاز خواهید داشت. اگر در بازی Final Fantasy 7 Rebirth پول کمی دارید و دنبال راهی برای افزایش گیل خود می‌گردید، با اِروتِک در ادامه‌ی این مطلب همراه باشید.

نحوه‌ی پول درآوردن در بازی Final Fantasy 7 Rebirth

دشمنان بازی را در درجه‌ی سختی آسان بکشید

به بخش تنظیمات گیم‌پلی بروید و درجه‌ی سختی بازی را به آسان (Easy) تغییر دهید. از آن‌جایی که درجه‎‌ی سختی تأثیری بر میزان گیل دریافتی شما ندارد، بهتر است که در درجه‌‎ی سختی آسان به‌سرعت به کشتن دشمنان و پول درآوردن از این طریق بپردازید. با استفاده از متریای «Gil Up» هم می‌توانید میزان گیلی که با شکست دادن دشمنان دریافت می‌کنید را ۱۰۰ درصد افزایش دهید.

متریا و تجهیزات خود را بفروشید

برای بالا بردن سطح «Craftsmanship» باید آیتم‌های مختلفی را در بازی Final Fantasy 7 Rebirth بسازید، اما نیازی نیست که حتماً این آیتم‌ها را پیش خود نگه‌دارید. اگر آیتم‌هایی که ساخته‌اید از تجهیزات فعلی شما ضعیف‌تر هستند، آن‌ها را به فروش برسانید و گیل خوبی از این راه به جیب بزنید. فروش متریا (Materia) آن‌چنان توصیه نمی‌شود، چرا که ممکن است در آینده به برخی از متریاهای خود نیاز پیدا کنید. با این حال، اگر کاملاً خیالتان از بابت بی‌استفاده ماندن متریاهایتان راحت است، این آیتم‌ها را نیز همراه با وسایل و تجهیزات دیگر بفروشید.

کوئست‌های فرعی و مأموریت‌های جانبی را کامل کنید

در طول ماجراجویی خود در دنیای زیبای جدیدترین قسمت فاینال فانتزی، با محتواهای فرعی و کوئست‌های معمولاً کوتاهی روبه‌رو خواهید شد که با اتمام آن‌ها، به پول زیادی دست پیدا می‌کنید. یکی از ده‌ها نمونه‌ی «Odd Jobs» در این بازی را همان ابتدا و در چپتر سوم بازی با نام «Lifeline in Peril» می‌یابید که ۳٬۰۰۰ گیل را نصیبتان خواهد کرد. این کارهای فرعی در بازی Final Fantasy 7 Rebirth برای افزایش محبوبیت خود نزد سایر اعضای گروه نیز گزینه‌ی ایده‌آلی به حساب می‌آیند.

همچنین مطالعه کنید
انتشار برنامه های بزرگ اسکوئر انیکس برای Final Fantasy در سال ۲۰۲۴

مبارزات و چالش‌های «Combat Assignments» را تکرار کنید

مبارزات «Combat Assignments» در این بازی نقش‌آفرینی، دشمنان چالش‌برانگیزی را به بازیکنان ارائه می‌کنند و نه‌تنها می‌توانید پول زیادی را از این طریق به‌دست آورید، که XP بسیار بالایی را نیز با کامل کردن این مبارزات کسب خواهید کرد. بهترین ویژگی این چالش‌ها، بی‌پایان بودنشان است و با تکرار آن‌ها قادر به کسب پول و XP زیادی خواهید بود.

آیتم‌های «Levrikon Celeris» را بدزدید و بفروشید

یکی از انواع هیولاهای بازی با نام «Levrikons» را می‌توانید در چپتر دوم بازی و در منطقه‌ی سرسبز «Grassland» پیدا کنید. یکی از شخصیت‌های گروه خود را به متریای «Steal» تجهیز کنید (که به‌راحتی از طریق دستگاه‌های فروش خودکار قابل خرید است) و بعد آیتم‌های «Celeris» را از آن‌ها بدزدید. شایان ذکر است که هر کدام از این آیتم‌ها با قیمت ۵۰۰ گیل به فروش می‌رسند. اگرچه میزان XP دریافتی شما از این روش در حدواندازه‌ی «Combat Assignments» نخواهد بود، اما اگر دنبال راه سریع‌تر و بهتری برای درآمدزایی در اوایل بازی هستید، این روش به کار شما خواهد آمد.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth در حال حاضر به‌صورت انحصاری در دسترس کاربران پلی استیشن 5 قرار دارد. دموی رایگان این بازی به‌تازگی آپدیتی را برای بهبود یکی از حالت‌های گرافیکی خود دریافت کرد و این آپدیت هم‌اکنون بر روی نسخه‌ی اصلی نیز اعمال شده است.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>