Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

حالت آفلاین به‌زودی به بازی Nightingale اضافه خواهد شد

حالت آفلاین به‌زودی به بازی Nightingale اضافه خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بازی Nightingale، عنوانی با محوریت بقا از استودیوی Inflexion Games است که هفته‌ی گذشته به‌صورت دسترسی زودهنگام (Early Access) در استیم منتشر شد. اما متأسفانه این بازی در حال حاضر با مشکلات فنی فراوانی دست‌وپنجه نرم می‌کند و اتصال بازیکنان به سرورهای آن هنگام ورود به بازی یا سفر کردن بین قلمروهای مختلف قطع می‌شود.

در همین راستا، سازندگان بازی Nightingale از آگاهی خود به مشکلات رویکرد تماماً آنلاین این عنوان خبر داده‌اند و تأیید کرده‌اند که حالت آفلاین و تک‌نفره‌ای برای این بازی در دست توسعه قرار دارد. به گفته‌ی توسعه‌دهندگان، ایده‌ی اولیه‌ی استودیوی Inflexion Games برای این بازی در اصل ایجاد قلمروهای به‌هم‌پیوسته‌ای بود که امکان اکتشاف کوآپ و همکاری میان بازیکنان را فراهم می‌کرد. سازندگان بازی Nightingale قصد ساخت جهانی را داشتند که بزرگ‌تر از یک قلمرو یا سرور باشد و فراتر از این موارد برود. به عبارت دیگر، این استودیو برای دست‌یابی به اهداف خود در اوایل دوران توسعه باید بین پشتیبانی از کوآپ یا تمرکز بر حالت آفلاین انتخاب می‌کرد.

گیم‌پلی مشارکتی و کوآپی که باید بین بازیکنان مختلف در قلمروهای متعدد جریان داشته باشد، از نظر فنی برای تیم توسعه‌دهنده چالش‌برانگیزتر بود و به همین خاطر، استودیوی Inflexion Games تصمیم گرفت که ابتدا به توسعه‌ی این بخش بپردازد. با این حال، سازندگان بازی به‌تازگی ابراز کردند که در درک انتظارات بازیکنان از تجربه‌ی این عنوان، قضاوت اشتباهی داشتند و بر روی حالتی متمرکز شدند که بین مخاطبان این بازی طرفداران کمتری دارد.

حالت آفلاین به‌زودی به بازی Nightingale اضافه خواهد شد

استودیوی Inflexion Games حالت آفلاین بازی Nightingale را از این پس در اولویت قرار خواهد داد و آن را در اسرع وقت منتشر خواهد کرد. سازندگان این عنوان از بازیکنان خواستند که منتظر آپدیت‌هایی باشند که طی «هفته‌های آینده» در دسترس قرار خواهند گرفت. علاوه‌ بر این‌، توسعه‌دهندگان Nightingale توضیح دادند که کار بر روی به‌روزرسانی‌های دیگری با محوریت برطرف کردن باگ‌ها، حل مشکلات فنی و انتشار محتوای جدید همچنان ادامه دارد و جزئیات بیشتری درباره‌ی چنین آپدیت‌هایی طی روزهای آتی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید
احتمال ساخت بازی های موبایلی از سایبرپانک 2077 و ویچر وجود دارد

نسخه‌ی دسترسی زودهنگام بازی Nightingale شامل سه زیست‌بوم، چندین آیتم و ساختار برای ساخت‌وساز، یک سیستم پیشرفت و سیاه‌چال‌های مختلفی می‌شود. وجه تمایز اصلی این بازی از دیگر عناوین ژانر بقا، ویژگی جذابی تحت عنوان «Realm Cards» است که امکان ایجاد تصادفی دنیاهای مختلف با ویژگی‌های خاص را فراهم می‌کند.

برنامه‌ی فعلی استودیوی Inflexion Games این است که بازی Nightingale را برای ۹ تا ۱۲ ماه در وضعیت دسترسی زودهنگام نگه‌دارد، اما در حال حاضر احتمال تغییر در این برنامه نیز وجود دارد. تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی همچنین زیست‌بوم‌ها، آیتم‌ها و «Realm Card» بیشتری را در آینده به این عنوان اضافه خواهد کرد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>