Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ZTE لیبرو فلیپ

ZTE لیبرو فلیپ؛ ارزان ترین گوشی تاشو که تا به حال ساخته شده است!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بازار گوشی‌های هوشمند در ژاپن مکانی عجیب و شگفت‌انگیز است. متأسفانه گاهی اوقات ایده‌ها و محصولاتی که در این بازار معرفی می‌شوند قرار نیست فراتر از مرزهای ژاپن جایی بروند. یکی از جالب‌ترین دستگاه‌های این بازار، گوشی تاشو ZTE لیبرو فلیپ (ZTE Libero Flip) است که با قیمت بسیار ارزانش رقیب گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ محسوب می‌شود. این محصول جدید کمپانی ZTE، با قیمت 63000 ین (420 دلار) به فروش می‌رسد.

گوشی تاشو ZTE لیبرو فلیپ

گوشی تاشو جدید ZTE دارای یک صفحه نمایش اولد تاشو ۶.۹ اینچی با رزولوشن +FHD به همراه یک نمایشگر گرد ثانویه ۱.۴۳ اینچی با وضوح ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسلی در پشت گوشی است. صفحه نمایش ثانویه با نام Sub Display به شما اجازه می‌دهد تماس بگیرید، پخش رسانه را کنترل کنید و همچنین برای عکس‌برداری با دوربین اصلی از آن کمک بگیرید.

صفحه نمایش گوشی ZTE لیبرو فلیپ

سیستم دوربین این گوشی از یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار لنز عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی در قاب پشتی و یک لنز 16 مگاپیکسلی در جلو تشکیل می‌شود. دوربین سلفی این گوشی در یک حفره پانچ نمایشگر اصلی تعبیه شده است.

ZTE همچنین از یک چیپست اسنپدراگون 7 نسل 1 در کنار 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در ساخت این دستگاه استفاده کرده است. این دستگاه اندروید 13 را با رابط کاربری ZTE UI به همراه ویژگی‌های مختص به گوشی‌های تاشو اجرا می‌کند که به شما امکان می‌دهد آیتم‌های منو را در دو طرف صفحه تاشو جدا کنید.

لیبرو فلیپ یک باتری 4310 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی که با استانداردهای +Quick Charge 4 و PD3.0 سازگار است بهره می‌برد. این دستگاه همچنین دارای استاندارد IP42 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است، این گواهینامه به این معنی است که حتی پاشیده شدن آب نیز می‌تواند به این دستگاه آسیب وارد کند. با این حال خوشبختانه لازم به ذکر است که صفحه نمایش اصلی این گوشی کاملاً تخت می‌شود و محدودیتی در این باره وجود ندارد.

همچنین مطالعه کنید
افشاء برخی از مشخصات گوشی Moto E40: میان‌رده‌ای جذاب!

رنگ‌بندی گوشی ZTE لیبرو فلیپ

ZTE لیبرو فلیپ در سه رنگ سفید، طلایی و آبی در کنار تعداد زیادی قاب پشتی متناسب با سلیقه کاربران به فروش می‌رسد. اما فروش رسمی موبایل از 29 فوریه (10 اسفند) آغاز می‌شود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>