Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

حلقه هوشمند اپل ممکن است زودتر از انتظار معرفی شود!

حلقه هوشمند اپل ممکن است زودتر از انتظار معرفی شود!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سامسونگ به‌تازگی پیش‌نمایش گجت پوشیدنی جذابی با نام «گلکسی رینگ» (Galaxy Ring) را در پایان رویداد گلکسی آنپکد (Galaxy Unpacked) آشکار کرد تا عده‌ی زیادی را درباره‌ی آینده‌ی دنیای فناوری هیجان‌زده کند. دنیل سئونگ، مدیر جهانی واحد محصولات پوشیدنی و IoT سامسونگ نیز در لینکدین (LinkedIn) خبر داد که این گجت برای عرضه در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است. اکنون اما به نظر می‌رسد که اپل نیز قصد عقب افتادن از رقیب خود را ندارد و «گلکسی رینگ» سامسونگ را با گجت پوشیدنی دیگری دنبال خواهد کرد. گمانه‌زنی‌های زیادی پیرامون حلقه هوشمند اپل شنیده می‌شود و طبق گزارشات جدید، رونمایی رسمی از این محصول زودتر از آن‌چه که انتظار می‌رود انجام خواهد شد.

گزارش اخیر خبرگزاری ETNews با استناد به منابع آگاه، از نزدیکی اپل به رونمایی رسمی گجت پوشیدنی جدید خود خبر داده است. بعد از معرفی گلکسی رینگ توسط سامسونگ، ظاهراً اپل نیز قصد اضافه شدن به میدان رقابت حلقه‌های هوشمند را دارد. کوپرتینویی‌ها مدت زیادی است که روی این ایده کار می‌کنند و پتنت‌های متعددی که توسط اپل در این زمینه به ثبت رسیده نشان می‌دهد که این کمپانی در ساخت حلقه هوشمند خود کاملاً جدی است.

همچنین مطالعه کنید
تصویر ساعت هوشمند ریلمی واچ 3 پیش از رونمایی به اشتراک گذاشته شد

بازار حلقه‌های هوشمند در حال حاضر آن‌قدرها بزرگ نیست، اما انتظار می‌رود که در آینده رشد زیادی داشته باشد. کارشناسان بر این باورند که ارزش این بازار می‌تواند از ۲۰ میلیون دلار در سال ۲۰۲۳ به ۲۰۰ میلیون دلار تا سال ۲۰۳۱ برسد و به‌طور کلی جهش چشمگیری را رقم بزند. حلقه‌های هوشمند، به‌دلیل طراحی جمع‌وجورتری که دارند، مزیت‌های متعددی نسبت به ساعت‌های هوشمند ارائه می‌دهند. این گجت‌ها سبک‌تر هستند و جای کمتری را اشغال می‌کنند و به همین دلیل، پوشیدن متوالی حلقه‌های هوشمند در طول شبانه‌روز به‌آسانی صورت می‌گیرد. این ظرافت و اندازه‌ی کوچک برای نظارت مداوم بر سلامت و خواب ایده‌آل است و دیگر نیازی به تحمل طراحی حجیم ساعت‌های هوشمند نخواهد بود. علاوه‌ بر این، حلقه‌های هوشمند می‌توانند حسگرهای تخصصی‌تری را نزدیک به پوست جهت خوانش‌ها و مشاهدات دقیق مورداستفاده قرار دهند و سادگی آن‌ها امکان تمرکز بر روی عملکردهای خاص مانند پایش تناسب اندام، اعلان‌ها و پرداخت‌های بدون تماس را فراهم می‌کند.

با وجود اینکه هنوز نمی‌دانیم حلقه هوشمند اپل دقیقاً در چه زمانی عرضه می‌شود، اما واضح است که کوپرتینویی‌ها برای مدت زیادی به این گجت پوشیدنی فکر کرده‌اند. این روزها که بازار حلقه‌های هوشمند برای رشد و پیشرفت خیز برمی‌دارد، باید منتظر ماند و دید که اپل چه فناوری جدیدی را به این بازار معرفی خواهد کرد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>