Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

طراحی نه‌چندان متمایز شیائومی 14 اولترا فاش شد! [تصاویر رندر]

طراحی نه‌چندان متمایز شیائومی 14 اولترا فاش شد! [تصاویر رندر]

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالیکه کمپانی شیائومی در کمتر از 2 هفته دیگر میزبان یک رویداد از پیش برنامه‌ریزی‌شده در کنگره جهانی موبایل (MWC 2024) است، به باور برخی از افشاگران دنیای تکنولوژی این کمپانی بزرگ قصد دارد از جدیدترین گوشی پرچم‌دار خود، یعنی شیائومی 14 اولترا، رونمایی کند. علاوه بر این، به‌تازگی تعدادی تصویر رندر از زوایای مختلف این دستگاه به بیرون درز کرده است. این تصاویر، نمایشی از “شیشه‌ی محافظ تعبیه‌شده بر روی دوربین‌ها”  و “چینش یکسان ماژول‌های دوربین” مشابه با نسل قبلی خود این گوشی، یعنی شیائومی 13 اولترا را به نمایش می‌گذارند.

با استناد به تصاویر منتشرشده، شیائومی 14 اولترا اغلب مشخصات ظاهری خود را از 13 اولترا به ارث می‌برد. با این حال، شیائومی در پرچمدار جدید خود ضخامت حاشیه اطراف جزیره دایره‌ای دوربین را افزایش داده و در نوشته‌های اطراف لوگوی لایکا (Leica) نیز تغییراتی ایجاد کرده است.

تصاویر رندر منتشرشده از شیائومی 14 اولترا، از عرضه این دستگاه در 2 گزینه رنگی “سفید” و “مشکی” با قاب‌های پشتی از جنس چرم گیاهی (که اصطلاحی شیک برای قاب‌های پلاستیکی است!) حکایت دارند. با نگاهی دقیق‌تر به حاشیه‌های کناری این گوشی، نشانه‌های آنتن (خطوط افقی در دو ناحیه بالایی و پایینی حاشیه‌های کناری و خطوط عمودی در نواحی چپ و راست حاشیه‌های بالایی دستگاه) به چشم می‌خورند که قابی از جنس “آلومینیوم” را نوید می‌دهند. با این حال احتمال تغییر رویکرد شیائومی و به کارگیری از قاب‌های تیتانیومی (مشابه با رویکرد اتخاذشده از سمت اپل و سامسونگ در طراحی گوشی‌های پرچم‌دار خود) چندان دور از انتظار نیست.

از منظر مشخصات کلیدی، پیش‌بینی می‌شود شیائومی 14 اولترا از سخت‌افزارهای به‌روزرسانی‌شده «شیائومی 13 اولترا» نظیر “صفحه نمایش LTPO آمولد 6.78 اینچی و چهار دوربین 50 مگاپیکسلی مجهز به لنز لایکا (که یکی از آن‌ها دارای لنز پریسکوپ است)” بهره ببرد. علاوه بر این انتظار می‌رود این گوشی پرچم‌دار به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کمپانی کوالکام و یک باتری بزرگ‌تر (5300 میلی‌آمپر ساعتی) مجهز باشد و همراه با رابط کاربری HyperOS (مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14) از پیش نصب‌شده به دست کاربران برسد.

همچنین مطالعه کنید
شایعات در مورد طراحی آیفون 14: آیا اپل، ایده‌هایی از پیکسل 6 گوگل خواهد گرفت؟

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>