Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مدل 4G پوکو M6 پرو با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

نسخه 4G پوکو M6 پرو با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند پوکو شیائومی در ماه آگوست سال ۲۰۲۳ میلادی مدل 5G گوشی پوکو M6 پرو را روانه‌ی بازار هند کرد. این گوشی به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۴ نسل ۲، نمایشگر LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، سیستم دوربین دوگانه‌ی 50 مگاپیکسلی و یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی مجهز شده بود. اما شیائومی به‌تازگی از مدل 4G گوشی پوکو M6 پرو نیز رونمایی کرده است که به‌صورت بین‌المللی در دسترس قرار خواهد گرفت. برای آشنایی با مشخصات این محصول میان‌رده با اِروتِک همراه باشید.

مدل 4G پوکو M6 پرو از تراشه‌ی هلیو G99 اولترا مدیاتک قدرت می‌گیرد که به معنی محدود بودن اتصال آن به LTE است. این گوشی در زمان عرضه با رابط کاربری MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ اجرا می‌شود اما پوکو وعده داده که به‌زودی آپدیت رابط کاربری HyperOS (مبتنی‌بر اندروید ۱۴) را برای آن منتشر خواهد کرد. علاوه‌بر این، گوشی میان‌رده‌ی جدید برند پوکو تا حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا دارد.

مدل 4G پوکو M6 پرو با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

نسخه‌ی گلوبال گوشی پوکو M6 پرو از صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی امولد با رزولوشن +FullHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد و دارای محافظ صفحه‌ی گوریلا گلس ۵ است. ضمناً، این گوشی از یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز برخوردار شده و حفره‌ پانچ مرکزی آن از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
10 گوشی قاتل پرچم دار برتر فوریه 2024 از نگاه آنتوتو

بر روی پنل پشتی مدل 4G پوکو M6 پرو سیستم دوربین سه‌گانه قرار گرفته که شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، یک دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین اصلی این محصول علاوه‌بر بهره‌مندی از لرزشگیر اپتیکال، از ویژگی خاصی با نام «Film Camera» نیز بهره می‌برد که ۱۲ فیلتر فیلم و ۸ قاب فیلم را جهت «فراهم کردن گزینه‌های بیشتر و به اشتراک گذاشتن تصاویر به‌یادماندنی در شبکه‌های اجتماعی» ارائه می‌کند.

مدل 4G پوکو M6 پرو با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

سایر ویژگی‌های نسخه‌ی بین‌الملل گوشی پوکو M6 پرو شامل مواردی مانند باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی (که شارژ ۰ تا ۱۰۰ درصدش در ۴۴ دقیقه انجام می‌پذیرد)، پورت USB-C و کسب گواهی IP54 می‌شود. این گوشی هوشمند همچنین دارای دو اسپیکر، یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، فرستنده‌ی مادون قرمز و یک تراشه‌ی NFC است.

مدل 4G پوکو M6 پرو با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

رنگ‌بندی‌های مشکی، آبی و بنفش برای نسخه‌ی گلوبال گوشی پوکو‌ M6 پرو در نظر گرفته شده‌اند و کاربران می‌توانند بین دو مدل زیر انتخاب کنند:

  • مدل مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۱۹۹ دلار
  • مدل مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۲۴۹ دلار

فروش هر دو مدل گوشی پوکو M6 پرو 4G در حال حاضر از طریق فروشگاه‌های آنلاین آغاز شده است و شامل تخفیف ۲۰ دلاری می‌شود.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>