Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات کلیدی و طراحی ظاهری گوشی آنر X50 پرو فاش شد

مشخصات کلیدی و طراحی ظاهری گوشی آنر X50 پرو فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با استناد به شایعات مطرح شده، کمپانی آنر قصد دارد از جدیدترین گوشی خود یعنی آنر X50 GT (که با نام آنر X50 پرو نیز از آن یاد می‌شود) در ماه جاری میلادی (که تقریباً سه روز تا پایان آن و شروع سال نو میلادی باقی مانده است) رونمایی کند. با این حال، تاکنون این کمپانی هیچ‌گونه جزئیاتی را در رابطه با این دستگاه در اختیار علاقه‌مندان قرار نداده بود. اکنون یک تیزر تبلیغاتی رسمی منتشرشده بر روی پیام‌رسان ویبو، تصویر مناسبی از آنر X50 پرو را برای ما ترسیم می‌کند. برای آشنایی با مشخصات کلیدی و طراحی ظاهری این دستگاه با اِروتِک همراه باشید.

تصویر تبلیغاتی مذکور، گوشی آنر X50 پرو را در دو گزینه رنگی “مشکی” و “سبز یشمی” به نمایش می‌گذارد، با این حال، احتمالاً گزینه‌های رنگی این دستگاه تنها به این دو رنگ محدود نخواهد ماند. قاب پشتی این گوشی هوشمند، یک جزیره دوربین دایره‌ای شکل (ترکیبی از دو رنگ مشکی و طلایی) را در خود جای داده است.

با استناد به اطلاعات منتشرشده بر روی تصویر، این دستگاه از صفحه نمایش خمیده با وضوح 1.5K بهره می‌برد و به یک تراشه اسنپدراگون 8 پلاس و باتری فوق‌العاده بزرگ 5800 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود.

به گفته حساب کاربری دیجیتال چت استیشن (DCS) ابعاد صفحه نمایش آنر X50 پرو 6.78 اینچ خواهد بود. در حالیکه این افشاگر توضیحاتی بیشتری در رابطه با نوع فناوری به کار گرفته شده در توسعه این صفحه نمایش (ال‌سی‌دی یا اولد) سخنی به میان نیاورده است، اما پیش‌بینی می‌شود که نمایشگر دستگاه از نوع اولد و در بر دارنده اسکنر اثر انگشت (تعبیه شده در لایه زیرین نمایشگر) باشد.

همچنین مطالعه کنید
رونمایی هواوی از نسخه کلکسیونی گوشی تاشوی Mate X2

با در نظرگیری چارچوب زمانی ارائه شده برای رونمایی از این دستگاه، انتظار می‌رود جزئیات بیشتری در طی روزهای آتی منتشر شود. برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با اِروتِک همراه بمانید.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>