Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

هواوی نوا 12 اولترا و نوا 12 پرو با پشتیبانی از اتصالات ماهواره‌ای به بازار معرفی شدند

گوشی های هواوی نوا 12 اولترا و نوا 12 پرو با پشتیبانی از ارتباطات ماهواره‌ای معرفی شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

همان‌طور که انتظار می‌رفت، روز گذشته کمپانی هواوی از سری نوا 12 رونمایی کرد. این سری از محصولات هواوی 4 گوشی هوشمند “نوا 12 (نسخه وانیلی/استاندارد)، نوا 12 لایت، نوا 12 پرو و نوا 12 اولترا را در بر می‌گیرد که در این مطلب به شرحی از مشخصات دو گوشی “هواوی نوا 12 اولترا” و “هواوی نوا 12 پرو” خواهیم پرداخت. با اِروتِک همراه باشید.

جهت آشنایی با نسخه‌های وانیلی و لایت سری Nova 12، به این مطلب مراجعه کنید.

هواوی نوا 12 اولترا

هواوی نوا 12 اولترا حول یک “صفحه نمایش LTPO اولد 6.76 اینچی با رزولوشن 2776 در 1224 پیکسلی و نرخ نوسازی متغیر 1 تا 120 هرتزی” طراحی شده است. این نمایشگر از 1 میلیارد تنوع رنگی و طیف رنگی گسترده P3 پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش این دستگاه، با پوششی از شیشه Kunlun محافظت می‌شود و در مرکز آن یک حفره قرصی‌شکل به چشم می‌خورد. در این حفره یک “دوربین فوق‌عریض 60 مگاپیکسلی با میدان دید (FOV) 100 درجه‌ای و قابلیت فوکوس خودکار” و یک “دوربین پرتره 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابری” تعبیه شده است.

با حرکت به سمت قاب پشتی هواوی نوا 12 اولترا، با یک قاب طرح‌دار (نقش برجسته سه‌بعدی از لوگو برند نوا و هواوی) از جنس چرم مصنوعی مواجه می‌شویم. این قاب یک جزیره دوربین بیضوی متشکل از “فلاش LED، سنسور فوکوس لیزری، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی” را در خود جای داده است. دوربین اصلی این دستگاه دارای دیافراگم فیزیکی متغیر در بازه F/1.4 الی F/4.0 با آرایه فیلتر رنگی RYYB است. این در حالی است که واحد فوق‌عریض تنها از میدان دید (FOV) 112 درجه‌ای بهره می‌برد.

در حالیکه کمپانی هواوی تاکنون جزئیات بیشتری در رابطه با پردازنده تعبیه شده بر روی هواوی نوا 12 اولترا را در اختیار ما قرار نداده است، اما گمان می‌رود این دستگاه به پردازنده Kirin 9000S مجهز باشد. این گوشی هوشمند از فضای ذخیره‌سازی حداکثر 1 ترابایتی پشتیبانی کرده و عملکرد خود را در قالب سیستم عامل HarmonyOS 4 به نمایش می‌گذارد.

همچنین مطالعه کنید
آیفون 15 پرو مکس اپل با ویژگی های اختصاصی عرضه خواهد شد

هواوی نوا 12 اولترا و نوا 12 پرو با پشتیبانی از اتصالات ماهواره‌ای به بازار معرفی شدند

این دستگاه به یک باتری 4600 میلی‌آمپر ساعتی مجهز است و از طریق پورت USB-C خود با سرعت حداکثر 100 واتی شارژ می‌شود.

لازم به ذکر است، این دستگاه به قابلیت “برقرارسازی تماس” و “پیام‌رسانی” ماهواره‌ای که توسط سیستم پیام‌رسانی دو طرفه ماهواره‌ای بِیدو (BeiDou) پشتیبانی می‌شود نیز مجهز است. از سایر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهره‌مندی از اسکنر اثر انگشت (تعبیه شده در لایه زیرین نمایشگر)
  • بهره‌مندی از GPS دو بانده و بلندگوهای استریو
  • پشتیبانی از ارتباط میدان نزدیک (NFC)

هواوی نوا 12 اولترا از تاریخ 15 دی‌ماه (5 ژانویه 2024) در سه گزینه رنگی “سفید چرک، آبی سیر و مشکی” و به ترتیب در 2 نسخه 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی با قیمت 660 دلار و 770 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

هواوی نوا 12 پرو

نسخه پرو سری نوا 12، در واقع همان نسخه اولترا با “یک گزینه رنگی مضاعف، وزنی کمی بیشتر (201 گرم در برابر 198 گرمی نسخه اولترا) و فاقد بهره‌مندی از چرم مصنوعی در قاب پشتی” است! علاوه بر این، هواوی نوا 12 پرو از ظرفیت حافظه کمتری پشتیبانی می‌کند و برعکس نسخه اولترا، پیکربندی 1 ترابایتی را ارائه نمی‌دهد.

این دستگاه از تاریخ 22 دی‌ماه (12 ژانویه 2024) در چهار گزینه رنگی “سفید، صورتی مرواریدی، آبی سیر و مشکی” با قیمت “560 دلاری برای فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی” و برچسب قیمتی “615 دلاری برای نسخه 512 گیگابایتی” به بازار عرضه می‌شود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>