Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات گوشی های هواوی سری نوا 12 فاش شد

مشخصات گوشی های سری نوا 12 هواوی فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

به تازگی در پیام رسان ویبو یک پوستر رسمی از گوشی های سری نوا 12 هواوی به بیرون درز کرد. این پوستر اطلاعات بسیار جالب و کاملی را در رابطه با “گوشی‌های نوا 12 و نوا 12 پرو” در اختیار علاقه‌مندان به محصولات هواوی قرار داده است.

بنا به اطلاعات فاش شده، گوشی نوا 12 پرو به چیپست کایرین 9000S، همان چیپست به کار گرفته شده در سری هواوی میت 60 مجهز خواهد بود. علاوه بر این، این گوشی از “صفحه‌نمایش اولد خمیده با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی و محافظ نسل دوم Kunlun و باتری 4900 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 100 واتی” بهره می‌برد.

مشخصات گوشی های هواوی سری نوا 12 فاش شد

از حیث تنظیمات دوربین، گوشی نوا 12 پرو به “دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی با قابلیت پشتیبانی از فوکوس خودکار و حالت ماکرو” مجهز خواهد بود. از سایر تنظیمات دوربین در این گوشی می‌توان به قابلیت “تنظیم 10 مرحله‌ای دیافراگم” متغیر اشاره داشت. با این حال، مشخص نیست که پیاده‌سازی این قابلیت از طریق نرم‌افزاری یا به واسطه یک لنز دیافراگم متغیر فیزیکی صورت می‌پذیرد. علاوه بر این، همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، ظاهراً گوشی نوا 12 پرو از دو دوربین سلفی فوق‌عریض 60 مگاپیکسلی نیز بهره خواهد برد.

همچنین مطالعه کنید
موتورولا برنامه به‌روزرسانی اندروید 12 را برای 30 گوشی هوشمند خود تأیید کرد

مشخصات گوشی های هواوی سری نوا 12 فاش شد

از سوی دیگر، گوشی نوا 12 وانیلی (استاندارد) به چیپست کایرین 830 مجهز است و از صفحه‌نمایش اولد خمیده با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، مشابه با گوشی نوا 12 پرو بهره می‌برد. به طور کلی، نسخه استاندارد گوشی نوا 12 از ویژگی‌های چشمگیر نسخه پرو بی‌بهره است. این گوشی، تنها یک دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی دارد و دوربین تله‌فوتو آن، با کاهشی چشمگیر نسبت به نسخه پرو، یک دوربین میان رده 8 مگاپیکسلی است. علاوه بر این، نوا 12 از یک باتری 4800 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 88 واتی بهره می‌برد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، قیمت گوشی های سری نوا 12 از 410 دلار شروع می‌شود، اما در حال حاضر، جزئیات بیشتری در رابطه با عرضه در مناطق مختف جغرافیایی و زمان عرضه این دو گوشی در دست نمی‌باشد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>