Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Dreame S10 پرو اولترا معرفی شد

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Dreame S10 پرو اولترا معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند Dreame که زیرمجموعه‌ی کمپانی چینی شیائومی محسوب می‌شود، به‌تازگی محصول جدیدی با نام «Dreame S10 Pro Ultra» را روانه‌ی بازارها کرده است. این جاروبرقی رباتیک با طراحی «بسیار جمع‌وجور» با قیمت ۴۹۹۹ یوان (۶۹۹ دلار آمریکا) برای خرید در دسترس قرار گرفته است. در ادامه با اِروتِک همراه باشید تا نگاهی به مشخصات اصلی این جاروبرقی رباتیک جدید بیندازیم.

مشخصات جاروبرقی رباتیک Dreame S10 پرو اولترا

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Dreame S10 پرو اولترا معرفی شد

مدل Dreame S10 پرو اولترا دارای یک طراحی خاص و جذاب است و بدنه‌ی باریک ۱۰ سانتی‌متری آن طوری طراحی شده که به شکل یکپارچه در محیط خانه‌ی شما جای بگیرد. هدف اصلی برند Dreame از طراحی این جاروبرقی رباتیک، تطبیق دادن آن با محیط خانه به‌طرزی نامحسوس است.

طراحی فوق‌العاده نازک جاروبرقی رباتیک Dreame با یک ایستگاه پایه‌ی تطبیق‌پذیر و چندمنظوره تکمیل می‌شود که جمع‌وجور بوده و فضای کمی را هم اشغال می‌کند. این طراحی امکان چندین روش نصب و به‌کارگیری گوناگون را فراهم کرده که با سبک‌ها و محیط‌های مختلف خانه سازگار می‌شود و تطبیق بالایی با خانه‌های مختلف ارائه خواهد داد.

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Dreame S10 پرو اولترا معرفی شد

از نظر عملکرد نیز باید گفت که این جاروبرقی رباتیک به ویژگی‌های پیشرفته‌ی زیادی مجهز شده است. این ربات دارای قدرت مکش چشمگیر ۸۰۰۰ پاسکال است که باعث شده تا این محصول از بسیاری از مدل‌های موجود در بازار پیشی بگیرد. جاروبرقی رباتیک Dreame S10 پرو اولترا همچنین شامل یک بازوی رباتیک بیومیمتیک مدل ۳.۰ می‌شود که گواهی تأیید «TÜV Rheinland» را دریافت کرده است. این بازوی رباتیک بیومیمتیک به منظور تقلید از حرکات انسان و جهت تمیز کردن مؤثرتر، به ویژه در مناطق صعب العبور، طراحی شده است.

همچنین مطالعه کنید
شرکت JMGO پروژکتور قابل حمل P5 با اسپیکر داخلی را روانه بازار کرد

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Dreame S10 پرو اولترا معرفی شد

علاوه‌بر این‌ها، جاروبرقی رباتیک Dreame قابلیت‌های کاربردی دیگری مانند شستشوی هوشمند و «Redrag 2.0»، یک ویژگی خاص به‌کارگیری آب گرم ۶۰ درجه‌ی سانتی‌گراد برای از بین بردن لک‌هایی که به‌سختی محو می‌شوند، را ارائه می‌دهد و از یک سیستم خودتمیزشوندگی خودکار نیز استفاده می‌کند.

فناوری سنجش پیشرفته‌ی این جاروبرقی رباتیک شامل رادار لیزری LDS با دقت بالا و نور ساختاری سه بعدی دو خطی برای دوری کردن از موانع و برنامه‌ریزی مسیر تمیز کردن کارآمد است که همگی برگرفته از هوش مصنوعی توسعه‌یافته‌ی برند Dreame با نام «Al Sage» هستند و توسط آن پشتیبانی می‌شوند.

در کنار مواردی که تا به این‌جا ذکر شد، جاروبرقی رباتیک Dreame S10 پرو اولترا دارای فن داخلی توربو فورس ۴ (Turbo Force 4) است که مکش قوی ۸۰۰۰ پاسکالی را جهت مکیدن و حذف کامل گردو‌غبار فراهم می‌کند. برای رفع مشکل گره خوردن مو در برس نیز محصول جدید برند Dreame از یک برس غلتکی ضد گره‌خوردگی نوآورانه با تیغه‌های فولادی ضد زنگ باکیفیت استفاده می‌کند که نیاز به تمیز کردن مکرر آن را کاهش داده است.

برند Dreame همچنین قرار است سه محصول جدید نظافت منزل را در تاریخ ۲ ژانویه ۲۰۲۴ (۱۲ اسفند ۱۴۰۲) در هند عرضه کند؛ جاروبرقی رباتیک مدل Dreame F9 Pro با مکش و نقشه‌برداری قدرتمند، جارو شارژی Dreame H12 Core با مخزن آب بزرگ برای تمیز کردن کف‌های دشوار، و جارو شارژی Dreame U10 با مکش قوی و گزینه‌های تمیز کردن چندمنظوره و تطبیق‌پذیر.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>