Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

طراحی و گزینه های رنگی جذاب گوشی iQOO نئو 9 در تصاویر زنده فاش شد

طراحی و گزینه های رنگی جذاب گوشی iQOO نئو 9 در تصاویر زنده فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با نزدیک‌تر شدن به مراسم رونمایی از گوشی‌های سری iQOO نئو 9 (iQOO Neo 9) در تاریخ 27 دسامبر (6 دی)، جزئیات بیشتری در رابطه با این سری فاش می‌شوند. حالا کمپانی iQOO ضمن انتشار چندین عکس تبلیغاتی بر روی پیام‌رسان ویبو، نگاهی دقیق‌تر از طراحی قاب پشتی نسخه وانیلی این سری را از زوایای مختلف در اختیار ما قرار داده است.

با استناد به تصاویر منتشر شده، نسخه وانیلی (استاندارد) گوشی‌های سری iQOO نئو 9 در 3 گزینه رنگی متنوع به بازار عرضه خواهد شد. علاوه بر این، تصاویر مذکور طراحی منحصر به فرد این دستگاه را نیز به تصویر می‌کشند.

یکی از گزینه‌های رنگی این دستگاه، ترکیبی از دو رنگ “قرمز و سفید” است و با قاب پشتی ترکیبی از روکش شیشه‌ای مات و چرم مصنوعی به بازار عرضه خواهد شد. قاب پشتی گزینه رنگی جذاب دیگر این گوشی که به رنگ “آبی آسمانی” بوده، از جنس روکش شیشه‌ای ساده (نیمه‌براق) است.

در گزینه رنگی سوم که به رنگ “مشکی” است، جنس قاب پشتی به شیشه‌های فلوریت ضد تابش نور (AG) بافت‌دار تغییر داده شده است و در اثر استفاده از آن، به هیچ‌وجه اثر انگشتی بر روی قاب پشتی باقی نخواهد ماند.

همچنین مطالعه کنید
گوشی پرچمدار هواوی میت 60 پرو در سکوت خبری معرفی شد!

طراحی منحصر به فرد سری iQOO نئو 9 در تصاویر زنده فاش شد

به تازگی نیز برخی از نتایج به دست آمده توسط iQOO نئو 9 پرو در بنچمارک معتبر گیک‌بنچ منتشر شده است. با استناد به اطلاعات منتشر شده، این دستگاه به تراشه دایمنسیتی 9300 مجهز خواهد بود و در تست‌های تک‌هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ، نتایج مشابهی مانند سایر دستگاه‌های مجهز به چیپست دایمنسیتی 9300 (پیش از 2200 امتیاز در تست‌های تک هسته‌ای و بیش از 7500 در تست‌های چند هسته‌ای) را به دست آورده است.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>