Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سرورهای بازی The Day Before به‌زودی غیرفعال خواهند شد

سرورهای بازی The Day Before به‌زودی غیرفعال خواهند شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

چند هفته پیش بود که بازی The Day Before سرانجام و بعد از مدت‌ها انتظار در دسترس بازیکنان فروشگاه استیم قرار گرفت و دوران عرضه‌ی بسیار عجیب‌وغریبی را تجربه کرد. همان‌طور که بسیاری از مخاطبان صنعت بازی‌های ویدیویی پیش از این حدس زده بودند، این پروژه اساساً از پایه تقلبی بوده و به‌جای بازی جهان‌باز و چندنفره‌ی آنلاین و زامبی‌محوری که در تبلیغات به نمایش گذاشته می‌شد، بازیکنان در روز عرضه با یک عنوان اکسترکشن شوتر (Extraction Shooter) روبه‌رو شدند که بسیار کیفیت پایینی داشت و قادر به سرگرم کردن مخاطبان حتی در ساعات اولیه نیز نبود. استودیوی Fntastic هم کمی بعدتر، خبر تعطیلی‌اش را اعلام کرد و شاهد خارج شدن این بازی از فهرست استیم بودیم. این فروشگاه دیجیتال همچنین ارائه‌ی بازپرداخت به بازیکنانی که خواستارش بودند را نیز آغاز کرد.

با وجود تمامی این اتفاقات، همچنان پاسخ قطعی و واضحی در مورد آینده‌ی بازی The Day Before ارائه نشده بود و کسی نمی‌دانست دقیقاً چه بر سر این بازی خواهد آمد. این در حالی بود که سرورها هنوز به کار خود ادامه می‌دادند و استودیوی Fntastic هم از اعلام وضعیت بازی خودداری می‌کرد. خوشبختانه اما دیگر لازم نیست در این زمینه کنجکاو باشیم، چرا که کمپانی ناشر Mytona به‌تازگی خبر داد که سرورهای بازی The Day Before در تاریخ ۲۲ ژانویه ۲۰۲۴ (۲ اسفند ۱۴۰۲) غیرفعال خواهند شد تا داستان عجیب و تلخ عرضه‌ی این بازی زامبی‌محور را پایان دهد. استیم نیز در حال حاضر به‌صورت فعالانه شروع به بازپرداخت‌های این بازی به تمامی خریداران آن کرده است و فرقی ندارد که درخواست بازپرداخت داشته باشید یا خیر، استیم پول شما را به اکانتتان برخواهد گرداند.

همچنین مطالعه کنید
با این گوشی های سامسونگ می‌توانید پابجی موبایل را با نرخ 120 فریم بر ثانیه بازی کنید!

کمپانی Mytona قبلاً نیز از همکاری خود با استیم برای سرعت‌بخشیدن به روند بازپرداخت‌ها و برگرداندن پول بازیکنانی که قربانی این عنوان تقلبی شدند، خبر داده بود. اکنون اما شاهد تلاش فعالانه‌ی استیم برای جبران این اتفاق هستیم و به‌زودی تمامی بازیکنان از طرف استیم بازپرداخت دریافت می‎کنند. ناشر بازی The Day Before در این رابطه با ابراز شرم‌ساری اذعان داشت:

«ما از حمایت جامعه‌ی طرفداران [بازی The Day Before] در طول عمر این پروژه سپاسگزاری می‌کنیم. متأسفانه، بدون تیم توسعه‌دهنده، چاره‌ای جز خاتمه دادن به این پروژه به‌صورت رسمی نداشتیم. ما صمیمانه از تمامی حامیان خود در طول این سفر تشکر می‌کنیم و برای همه‌ی شما تعطیلات خوشی را آرزو می‌داریم.»

اگرچه عرضه‌ی بازی The Day Before پراتفاق و پرهرج‌ومرج بود اما خود بازی هیچ‌وقت نتوانست حتی نصف اتفاقات و جنجال‌های پیرامونش سرگرم‌کننده ظاهر شود!

منبع: Wccftech

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>