Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

طراحی و مشخصات کلیدی گوشی قدرتمند آنر 90GT فاش شد

طراحی و مشخصات کلیدی گوشی قدرتمند آنر 90GT فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پیش‌تر شایعاتی مبنی بر رونمایی از آنر 90GT در ماه جاری میلادی منتشر شده است. اما حالا با نزدیک شدن به نیمه ماه و افشاء جزئیاتی در رابطه با طراحی و مشخصات این گوشی، می‌توانیم حدس بزنیم که فاصله زیادی با رونمایی از آنر 90GT نداریم!

با استناد به اطلاعات منتشر شده بر روی حساب کاربری دیجیتال چت استیشن (DCS) در پیام‌رسان ویبو، آنر 90GT از صفحه نمایش و قابی تخت و یک جزیره دوربین مستطیلی‌شکل (در حالت عمودی) مجهز به سیستم دوربین دوگانه بهره می‌برد.

به گفته حساب کاربری DCS، فریم جانبی (حاشیه‌های کنار دستگاه) با ساختاری از جنس پلاستیک و قاب پشتی دستگاه با روکش چرم گیاهی طراحی شده‌اند. علاوه بر این، دو نوار عمودی با رنگ متضاد (در این عکس، سفید) با رنگ اصلی قاب (در این عکس، رنگ قاب آبی آسمانی) بر روی قاب به چشم می‌خورند.

انتظار می‌رود آنر 90GT همراه با “دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی دارای لرزشگیر اپتیکال (OIS)، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کمپانی کوالکام، رم با حداکثر ظرفیت 24 گیگابایتی” و پشتیبانی از “شارژ سریع سیمی با سرعت 100 واتی” به بازار عرضه شود. پیش‌بینی می‌شود، آنر از این دستگاه در کنار گوشی هوشمند آنر X50GT (جانشین گوشی آنر X40GT) در یک مراسم مشترک رونمایی کند.

همچنین مطالعه کنید
اینفینیکس نوت 30 وی آی پی معرفی شد

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>