Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات نمایشگر اوپو فایند X7 و X7 اولترا فاش شد؛ خبری از مدل پرو نیست!

مشخصات نمایشگر اوپو فایند X7 و X7 اولترا فاش شد؛ خبری از مدل پرو نیست!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با توجه به شواهد اخیر، به نظر می‌رسد اوپو در طراحی سری پرچمدار فایند X7 خود (Find X7) از صفحه‌نمایش‌های 8T ساخت کمپانی BOE بهره خواهد برد. به‌تازگی اطلاعات بیشتری درباره‌ی نمایشگر سری فایند X7 و ظرفیت باتری گوشی‌های اوپو توسط اکانت افشاگری معروف «Digital Chat Station» در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو منتشر شده و البته غافلگیری اصلی مربوط به عدم حضور مدل پرو در بین مدل‌های این سری جدید اوپو است و به نظر می‌آید شاهد گوشی فایند X7 پرو نخواهیم بود!

طبق اظهارات این اکانت افشاگری مطرح، سری پرچمدار فایند X7 شامل یک نسخه‌ی استاندارد، یک نسخه‌ی اولترا و همچین یک نسخه‌ی اولترای دیگر با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای خواهد بود. در حال حاضر، پست Digital Chat Station از صفحه‌ی آن در شبکه‌ی اجتماعی ویبو حذف شده است اما برخی از افراد موفق به اسکرین‌شات گرفتن از آن شدند.

برا اساس اطلاعات قبلی، گوشی فایند X7 دارای یک پنل ۶.۷۸ اینچی LTPO اولد با رزولوشن ۲۷۸۰ در ۱۲۶۴ پیکسلی خواهد بود. این در حالی است که مدل فایند X7 اولترا با اندازه‌ی کمی بزرگتر ۶.۸۲ اینچی و رزولوشن بالاتر ۳۱۶۸ در ۱۴۴۰ پیکسلی روانه‌ی بازارها خواهد شد.

شایان ذکر است که این پنل از همان فناوری استفاده‌شده در گوشی ویوو X100 پرو و وان پلاس ۱۲ جهت فراهم کردن روشنایی بالا بهره می‌برد.

همچنین مطالعه کنید
شیائومی ماه آینده گوشی جدید خود را با قابلیت شارژ 120 واتی در هند عرضه می‌کند
مشخصات نمایشگر اوپو فایند X7 و X7 اولترا فاش شد؛ خبری از مدل پرو نیست!
پنل‌ LTPO OLED و 8T ساخت BOE در گوشی ویوو X100 پرو

هر دو مدل (یا ۳ مدل، اگر گوشی X7 اولترا با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای را نیز حساب کنیم)، از باتری پرظرفیت ۵ هزار میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کنند و دارای پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی خواهند بود. گفتنی است که مدل اولترا در کنار پشتیبانی از این نوع شارژ سریع، از شارژ سریع بی‌سیم ۵۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

اقدام اوپو مبنی‌بر حذف کردن مدل پرو از سری پرچمدار جدید خود، تعجب‌آور و غافلگیرانه محسوب می‌شود اما اگر به موج تازه‌ای که در بین گوشی‌های سامسونگ و شیائومی و مدل‌های اولترا به راه افتاده توجه داشته باشیم، چندان دور از انتظار نیست که تمرکز اصلی اوپو معطوف به مدل اولترا شده باشد. تا زمان رونمایی رسمی از این سری پرچمدار، باید منتظر ماند و دید برنامه‌های برند اوپو برای مدل‌های مختلف فایند X7 چیست.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>