Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

با گوشی‌های سخت‌جان دوجی S41 مکس و دوجی S41 پلاس آشنا شوید!

با گوشی‌های جان سخت دوجی S41 مکس و دوجی S41 پلاس آشنا شوید!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پس از عرضه گوشی دوجی S41 پرو در ماه سپتامبر، حالا خانواده S41 پذیرای دو عضو جدید است. گوشی‌های دوجی S41 مکس و دوجی S41 پلاس از لحاظ ظاهری شباهت فراوانی به برادر خود داشته و از یک طراحی ظاهری منحصر به فرد بهره می‌برند. برای آشنایی با مشخصات کلیدی این دو دستگاه مقاوم و جان سخت با اِروتِک همراه باشید.

با گوشی‌های سخت‌جان دوجی S41 مکس و دوجی S41 پلاس آشنا شوید!

جدیدترین گوشی‌های جان سخت دوجی (Doogee) از صفحه نمایش IPS در ابعاد 5.5 اینچ با رزولوشن +HD بهره می‌برند و تصاویر را با نسبت 18:9 برای کاربران خود به نمایش می‌گذارند. با مشاهده دقیق‌تر صفحه نمایش، یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی (توسعه‌یافته‌شده توسط کمپانی سونی) در سمت چپ قسمت بالای گوشی به چشم می‌خورد.

هر دو دستگاه به تراشه یونیساک T606 مجهز هستند. این تراشه با یک جفت هسته Cortex-A75 و شش A55، نسبت به تراشه هلیو 22 دوجی S41 پرو با پردازنده چهارگانه Cortex-A53، عملکرد بسیار بهتری را از خود به نمایش می‌گذارد.

گوشی دوجی S41 مکس از رم 6 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی بهره می‌برد. علاوه بر این در این دستگاه، امکان ارتقاء فضای ذخیره‌سازی از طریق یک اسلات هیبریدی (دوکاره) میکرو اس‌دی یا بهره‌مندی همزمان از 2 سیم‌کارت برای کاربران فراهم شده است. در تصاویر زیر گزینه‌های رنگی متنوع این گوشی را می‌توانید مشاهده کنید:

در سمت مقابل دوجی S41 پلاس به رم 4 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی مجهز است. در این دستگاه نیز، کاربران قادرند فضای ذخیره‌سازی گوشی خود را از طریق اسلات هیبریدی ارتقاء دهند. در تصاویر زیر گزینه‌های رنگی متنوع این گوشی را مشاهده می‌فرمایید:

با حرکت به سمت قاب پشتی، یک سنسور 13 مگاپیکسلی سونی مناسب عکس‌برداری و فیلم‌برداری با کیفیت متوسط مشاهده می‌شود. لازم به ذکر است، هر دو دستگاه از باتری‌های بسیار بزرگ 6300 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌شوند و کمپانی دوجی عمر باتری 72 ساعته (در حالت استفاده معمولی) را برای این دو گوشی وعده داده است.

همچنین مطالعه کنید
تصاویر رندر جدید از گوشی تاشو پیکسل فولد گوگل منتشر شد

با گوشی‌های سخت‌جان دوجی S41 مکس و دوجی S41 پلاس آشنا شوید!

لازم به ذکر است دوجی S41 پلاس از استاندارد IP68 (مقاومت در برابر آب، گرد و غبار) و دوجی S41 مکس از استاندارد IP69K (مقاومت در برابر پاشش آب نازل جکوزی!) بهره می‌برند. علاوه بر این، به واسطه پشتیبانی از استاندارد مقاومت MIL-STD-810H هر دو گوشی در برابر سقوط از ارتفاع نیز مقاوم هستند. با این حال، طبق استانداردهای کمپانی دوجه، بدنه مقاوم این دو گوشی تاثیر چندان چشمگیری بر وزن آن‌ها نداشته است و هر دو دستگاه وزنی در حدود 262 گرم دارند.

از سایر مشخصات این دو گوشی مقاوم می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • بهره‌مندی از دکمه 3 کاره (یک ضربه، دو ضربه و فشار طولانی مدت دکمه) قابل تنظیم مطابق با نیازهای کاربر
  • ارائه عملکرد به عنوان ارتفاع و شیب‌سنج، زاویه‌سنج، صدا سنج و شاقول (شناسایی همواری سطح برای آویزان کردن نقاشی و ..)

در تصویر زیر می‌توانید مروری سریع بر مشخصات کلیدی هر دو دستگاه داشته باشید. علاوه بر این، در این جدول مقایسه‌ای از مشخصات این دو گوشی مقاوم با دوجی S41 (وانیلی/استاندارد) نیز گنجانده شده است:

گوشی‌های هوشمند دوجی S41 مکس و دوجی S41 پلاس در 3 گزینه رنگی “مشکی (Classic Black)، سبز (Vibrant Green) و نارنجی (Volcano Orange)” از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت (DoogeeMall)، آمازون و AliExpress در بازه قیمتی 250 یورویی به فروش می‌رسند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>