Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

جدیدترین دوچرخه کوهستانی برقی دکتلون با نام راک رایدر E-EXPL 700 معرفی شد

جدیدترین دوچرخه کوهستانی برقی دکتلون با نام راک رایدر E-EXPL 700 معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی دکتلون (Decathlon) که نام آن مترادف با تجهیزات ورزشی باکیفیت است، به‌تازگی دوچرخه جدیدی به نام راک رایدر E-EXPL 700 را به خط تولید دوچرخه‌های برقی خود اضافه کرد. این دوچرخه کوهستانی برقی که برای سواران مبتدی و با سطح متوسط طراحی شده، توانسته است تعادل خوبی بین مقرون‌به‌صرفه بودن و عملکرد کلی را برقرار کند. برای آشنایی با جدیدترین دوچرخه کوهستانی برقی دکتلون با اِروتِک همراه باشید.

دوچرخه کوهستانی برقی جدید دکتلون می‌تواند تا سقف ۲۵ کیلومتر کمک پدال ارائه دهد

مدل «E-EXPL 700» بخشی از سری راک رایدر (Rockrider) دکتلون است که به ارائه‌ی قدرت و کیفیت بالای دوچرخه‌سواری در مناطق کوهستانی شناخته می‌شود. مدل جدید دوچرخه‌های راک رایدر، از نیروی الکتریکی بهره می‌برد تا به افرادی که علاقه به دوچرخه‌سواری آف‌رود و خارج از جاده دارند اما نیازمند کمک در مناطق چالشی هستند، یاری برساند.

جدیدترین دوچرخه کوهستانی برقی دکتلون با نام راک رایدر E-EXPL 700 معرفی شد

بدنه دوچرخه راک رایدر E-EXPL 700 از قطعات قابل اعتمادی تشکیل شده که مواردی مانند یک دکل عقب مدل «Deore 5130» شیمانو، یک کاست عقب مدل «Deore LG 11-43» و یک زنجیر «LG500» را دربرمی‌گیرد. اگرچه این‌ها قطعات پایه‌ای کمپانی شیمانو هستند اما به دلیل قابل اعتنا بودن و عملکرد روان و مناسبی که از خود نشان می‌دهند، انتخاب هوشمندانه‌ای برای دوچرخه‌سوارانی‌ست که در ابتدای کاوش مسیرهای خشن‌تر و پرفراز و نشیب‌تر هستند.

عملکرد این دوچرخه به لطف موتور «Brose Drive-T» حتی بیشتر از قبل بهبود پیدا می‌کند. این موتور جمع‌وجور، قدرت بسیار بالایی دارد و گشتاور ۷۰ نیوتن‌متری را ارائه می‌دهد و از پَسِ فراهم کردن کمک پدال تا سقف ۲۵ کیلومتر در ساعت نیز برمی‌آید. این موتور می‌تواند از سختی و دردسرهای سربالایی رفتن و دوچرخه‌سواری‌های طولانی بکاهد و به سوارکاران اجازه دهد تا بر روی لذت بردن از سفر خود متمرکز شوند.

همچنین مطالعه کنید
تلاش محققان برای افزایش تعاملات اجتماعی ربات‌‌ها!

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این دوچرخه‌ کوهستانی برقی مربوط به ظرفیت باتری ۶۳۰ وات‌ساعتی آن است که تنها با یک‌بار شارژ کردن، می‌تواند نزدیک به ۱۰۰ کیلومتر دوام آورد. برای سفرها و مسیرهای طولانی‌تر، امکان استفاده از یک باتری توسعه‌دهنده‌ی اختیاری با ظرفیت ۳۶۰ وات‌ساعت نیز وجود دارد که حدود ۴۴ کیلومتر دیگر را به آن ۱۰۰ کیلومتر اولیه اضافه می‌کند.

جدیدترین دوچرخه کوهستانی برقی دکتلون در زمینه‌ی ایمنی و راحتی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و با ترمز هیدرولیک «Tektro M530» و دو شاخ فنری تعلیق ۱۳۰ میلی‌متری روانه‌ی بازارها می‌شود تا دوچرخه‌سواری روان و ایمن را حتی در زمین‌ها و مناطق ناهموار تضمین کند. این دوچرخه تنها با اندازه ۲۹ اینچی در دسترس قرار می‌گیرد تا تمرکز آن بر روی سبک دوچرخه‌سواری کراس‌کانتری (Cross-Country) را بیش از پیش برجسته نماید.

جدیدترین دوچرخه کوهستانی برقی دکتلون با نام راک رایدر E-EXPL 700 معرفی شد

از نظر ظاهری نیز باید گفت که دوچرخه راک رایدر E-EXPL 700 به همان اندازه که کاربردی طراحی شده، شیک و زیبا نیز به حساب می‌آید. علاوه بر این‌ها، بر روی فرمان این دوچرخه می‌توان یک نمایشگر تمام‌رنگ TFT را مشاهده کرد که به سوارکاران در طول مسیرشان اطلاعات حیاتی و مهمی را ارائه می‌دهد.

یکی از اصلی‌ترین دلایل جذابیت این دوچرخه کوهستانی برقی جدید در برچسب قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌ی آن دیده می‌شود. برای دوچرخه راک رایدر E-EXPL 700، قیمت ۲۴۹۹ یورو (حدود ۲۷۲۴ دلار) در نظر گرفته شده است و از آن‌جایی که این دوچرخه مشخصات قابل مقایسه‌ای با مدل‌های گران‌قیمت‌تر بازار دارد، گزینه‌ی جذابی برای افرادی محسوب می‌شود که دنبال خرید محصولی باکیفیت و با برچسب قیمتی مناسب هستند. این دوچرخه در سایزبندی‌های S (کوچک)، M (متوسط) و L (بزرگ) موجود خواهد بود و امکان سفارش آن از طریق سایت رسمی دکتلون وجود دارد. راک رایدر E-EXPL 700، دوچرخه‌سواری کوهستانی برقی را در دسترس علاقه‌مندان بیشتری قرار می‌دهد و ترکیبی از عملکرد فنی، مقرون‌به‌صرفه بودن و سرگرمی را به سوارکاران ارائه می‌کند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>