Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نوبیا Z60 فولد احتمالاً با یک نمایشگر 7.3 اینچی تاشو عرضه خواهد شد

نوبیا Z60 فولد احتمالاً با یک نمایشگر 7.3 اینچی تاشو عرضه خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بسیاری از شرکت‌ های تولید کننده گوشی هوشمند همانند تکنو (Tecno) و گوگل وارد رقابت بزرگ تولید گوشی‌ های هوشمند تاشو شده‌اند و طبق جدیدترین شایعات برند نوبیا نیز که از زیر مجموعه‌ های زد تی ای (ZTE) به حساب می‌آید؛ با جدیدترین طراحی گوشی تاشوی خود، یعنی نوبیا Z60 فولد قصد ورود به بازار بزرگ گوشی‌ های تاشو را دارد.

طبق اطلاعات بدست آمده، اولين گوشی این کمپانی، نوبیا Z60 فولد (Nubia Z60 Fold) با شماره مدل NX801J خواهد بود. بر اساس گزارشات، این تاشوی نوبیا از یک صفحه نمایش تاشو 7.3 اینچی امولد (AMOLED) استفاده می‌کند.

نوبیا Z60 فولد احتمالاً با یک نمایشگر 73 اینچی تاشو عرضه خواهد شد

به نظر می رسد که این دستگاه از یک پردازنده های سری 8 اسنپدراگون استفاده کند، البته بطور دقيق مشخص نيست که از کدام نسل خواهد بود. علاوه بر اين احتمال بهبود تجربه مولتی تسکینگ (multitasking)، تجهیز به 12 گیگابایت حافظه رم به همراه این تراشه بعید نیست و همچنین می توانیم شاهد عرضه نوبیا Z60 فولد در دو نسخه با 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی به بازار باشیم. انتظار می رود این محصول یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 100 واتی را به همراه داشته باشد.

همچنین مطالعه کنید
سبک ترین گوشی تاشو جهان، آنر مجیک Vs2 رونمایی شد

نوبیا Z60 فولد احتمالاً با یک نمایشگر 73 اینچی تاشو عرضه خواهد شد

با استناد به شایعات و گمانه زنی‌ ها، انتظار می رود زد تی ای نوبیا Z60 فولد در سه ماهه آخر سال جاری ميلادی روانه بازار شود که به احتمال زیاد، رونمایی آن بین ماه‌های اکتبر و دسامبر خواهد بود. همچنین این گوشی هوشمند در سه رنگ که هنوز جزییات آنها مشخص نشده است، عرضه خواهد شد. به نظر می رسد در ماه‌های پیش رو شاهد انتشار و افشای جزئیات و اطلاعات بیشتری درباره این محصول شرکت نوبیا خواهیم بود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>