Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

برای تجربه آفلاین بازی Avatar: Frontiers of Pandora باید آپدیت روز اول را دریافت کنید

برای تجربه آفلاین بازی Avatar: Frontiers of Pandora باید آپدیت روز اول را دریافت کنید

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی یوبی‌سافت اعلام کرد که برای تجربه‌ی آفلاین بازی Avatar: Frontiers of Pandora حتماً باید آپدیت روز اول این بازی را دریافت کنید. جهت اطلاع از جزئیات این خبر با اِروتِک همراه باشید.

از آن‌جایی که بازی جدید استودیوی مسیو اینترتینمنت (Massive Entertainment) امروز منتشر می‌شود، ناشر فرانسوی بازی‌ Avatar: Frontiers of Pandora به توضیح برخی از ویژگی‌های بازی پرداخته و اطلاعات بیشتری را درباره‌ی این عنوان جهان‌باز اکشن به اشتراک گذاشته است. یوبی‌سافت در همین راستا اعلام کرده که دانلود پچ و آپدیت روز اول این بازی برای تمامی بازیکنان «اجباری» است و اگر قصد تجربه‌ی این بازی به شکل آفلاین و بدون اینترنت را دارید، حتماً باید برای یک‌بار به اینترنت متصل شوید و این پچ را دریافت نمایید. نکته‌ای که خصوصاً برای دارندگان نسخه‌ی فیزیکی بازی و آن‌هایی که دسترسی به اینترنت ندارند، بسیار حائز اهمیت است.

برای تجربه آفلاین بازی Avatar: Frontiers of Pandora باید آپدیت روز اول را دریافت کنید

این ناشر فرانسوی همچنین خاطرنشان شد که نسخه‌های کالکتور (Collector) و طلایی (Gold) بازی بر روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس با دو دیسک عرضه می‌شوند. درباره‌ی حالت کو-آپ بازی‌ آواتار و تجربه‌ی دونفره‌ی آن نیز یوبی‌سافت اشاره کرده که بازیکنان بعد از به پایان رساندن کوئست داستانی «The Aranahe Clan» می‌توانند به بازیکن دیگری اجازه‌ی وارد شدن به بازیشان را بدهند. خوشبختانه تمامی فعالیت‌ها و پیشرفت‌هایی که در حالت کو-آپ و دونفره‌ی بازی آواتار کامل می‌کنید، در سیستم ثبت می‌شوند و نیازی به تجربه‌ی مجدد بازی در حالت تک‌نفره را ندارید.

همچنین مطالعه کنید
راهنمای بازی Forza Motorsport؛ شخصی سازی، ارتقاها و تیونینگ خودرو

یوبی‌سافت در پایان ذکر کرد که نسخه‌های گلد و آلتیمیت (Ultimate) این بازی‌ اگرچه دارای باندل‌های تزئینی هستند اما برای دسترسی به این آیتم‌ها باید حتماً اسلات مخصوصشان را در داخل Avatar: Frontiers of Pandora باز کرده باشید.

بازی‌ Avatar: Frontiers of Pandora امروز (۱۶ آذر) برای ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن ۵ و کامپیوتر عرضه می‌شود.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>