Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی هوشمند آنر X7b با باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی رونمایی شد

گوشی هوشمند آنر X7b با باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته کمپانی آنر، به صورت رسمی از ارزان قیمت ترین گوشی خود (در سطح بین‌المللی) رونمایی کرد. آنر X7b از یک “صفحه نمایش ال‌سی‌دی 6.8 اینچی تخت با رزولوشن 1080p و نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی” بهره می‌برد. لازم به ذکر است، این پنل موفق به اخذ گواهینامه معتبر TUV Rheinland (استاندارد محافظت از چشم‌ها) شده است و از چشم‌ها در برابر نور آبی نیز محافظت می‌کند. برای آشنایی بیشتر با این محصول جدید با اِروتِک همراه باشید.

آنر X7b به تراشه اسنپدراگون 680 کمپانی کوالکام مجهز است اما از آنجایی که این تراشه تنها از شبکه‌های LTE پشتیبانی می‌کند، اتصال این دستگاه به اینترنت تنها از طریق شبکه‌های 4G امکان‌پذیر است. این چیپست با یک رم 6 یا 8 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 128 یا 256 گیگابایتی جفت می‌شود و عملکرد خود را تحت سیستم عامل MagicOS 7.2 (مبتنی بر اندروید 13) به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این، به سبب تعبیه یک اسلات کارت میکرو اس‌دی (microSD) در این گوشی هوشمند، امکان ارتقاء فضای ذخیره‌سازی نیز وجود دارد.

با حرکت به سمت قاب پشتی آنر X7b، دو جزیره دوربین دایره‌ای شکل هم‌تراز متشکل از 3 دوربین به چشم می‌خورد. سنسور دوربین اصلی این دستگاه دارای وضوح 108 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است. در کنار دوربین اصلی، یک دوربین فوق‌عریض (اولترا واید) 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 نیز به چشم می‌خورد. علاوه بر این، این دستگاه به یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز مجهز می‌باشد. لازم به ذکر است، این گوشی از یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی (تعبیه شده در حفره پانچ بالای صفحه نمایش) نیز بهره می‌برد.

همچنین مطالعه کنید
قیمت، حافظه و گزینه‌های رنگ ردمی K50i قبل از رونمایی در 29 تیر به بیرون درز کرد

بدون شک، باتری بزرگ آنر X7b نقطه قوت این گوشی هوشمند است! این دستگاه به یک باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌باشد. این ظرفیت از باتری امکان “مشاهده ویدیو به مدت 18 ساعت، مرور شبکه‌های اجتماعی به مدت 24 ساعت یا پخش 69 ساعته موسیقی” را برای کاربر تضمین می‌کند! این باتری حداکثر از سرعت شارژ 35 واتی پشتیبانی می‌کند و از طریق اتصال آداپتور SuperCharge آنر (تعبیه شده در جعبه گوشی) به پورت USB-C گوشی، شارژ می‌شود.

گوشی هوشمند آنر X7b در 3 گزینه رنگی “آبی آسمانی (Flowing Silver)، مشکی (Midnight Black) و سبز زمردی (Emerald Green)” و با قیمت 249 دلاری به بازار عرضه می‌شود. با این حال، احتمال وجود تفاوت قیمت اندک در بازارهای بین‌المللی وجود دارد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>