Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر رندر رسمی گوشی گلکسی Xcover 7 سامسونگ فاش شد

تصاویر رندر رسمی گوشی گلکسی Xcover 7 سامسونگ فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بعد از گذشت یک سال از عرضه گوشی گلکسی Xcover 6، به نظر می‌رسد به‌زودی یک عضو جدید به خانواده جان سخت “Xcover” گوشی‌های گلکسی سامسونگ اضافه خواهد شد. اکنون نیز تصاویر رندر این عضو جدید که نام “Xcover 7” را یدک می‌کشد، به بیرون درز کرده است.

برخی از کارشناسان بر این باورند که یک نسخه پرو از این گوشی جدید، به صورت همزمان یا کمی بعد از رونمایی از نسخه استاندارد (وانیلی) هم به بازار معرفی خواهد شد.

تصاویر رندر رسمی گوشی گلکسی Xcover 7 سامسونگ فاش شد

همان طور که مشاهده می‌کنید، گوشی سامسونگ گلکسی Xcover 7 به یک دوربین اصلی مجهز است و ساختاری مقاوم دارد. ظاهراً، قاب پشتی این دستگاه به صورتی طراحی شده است که “قابلیت تعویض” آن توسط کاربر نیز فراهم باشد.

در سمت چپ دستگاه، دکمه قابل تنظیم Xcover به چشم می‌خورد. این دکمه به کاربران اجازه می‌دهد بر اساس ترجیحات خود، عملکردهای متنوعی را تنظیم نمایند. به عنوان مثال، کاربر می‌تواند از این دکمه به منظور “راه‌اندازی یک برنامه، فعال کردن عملکرد push-to-talk (برقرارسازی مکالمات فرد به فرد یا گروهی به صورت مستقیم و بدون تاخیر)، اسکن کردن بارکد و ..” بهره ببرد.

انتظار می‌رود گوشی گلکسی Xcover 7، مانند مدل‌های پیشین این سری، از استانداردهای MIL-STD-810H و IP68 (مقاومت در برابر آب، گرد و غبار) بهره ببرد و در هنگام افتادن روی سطوح سختی مانند بتن، مقاومت بی‌نظیری داشته باشد.

همچنین مطالعه کنید
گوشی هوشمند موتورولا با دوربین سلفی زیر‌ نمایشگر روانه بازار می‌شود

در حالی که تاکنون مشخصات گوشی ایکس کاور 7 فاش نشده است، بعید به نظر می‌رسد که این گوشی به تراشه‌های پرچم‌دار و سایر قطعات سخت‌افزاری ممتاز مجهز شود. گوشی Xcover 6 پرو (که سال گذشته رونمایی و عرضه شد) با وجود داشتن پسوند “پرو” به تراشه اسنپدراگون 778G مجهز بود. بنابراین، ممکن است گوشی گلکسی Xcover 7 به یک تراشه از سری 6 اسنپدراگون یا حتی پردازنده اگزینوس 1xxx مجهز باشد.

با این حال، تا زمان انتشار رسمی مشخصات و جزئیات این دستگاه، تنها می‌توانیم در مورد پیکربندی سخت‌افزاری و ظاهر خاص گوشی گلکسی ایکس کاور 7 گمانه‌زنی داشته باشیم.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>