Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

باز‌ کردن قفل بوت لودر شیائومی منجر به عدم دریافت به‌روزرسانی‌های رابط کاربری HyperOS خواهد شد!

با باز‌ کردن قفل بوت لودر شیائومی، دیگر به‌روزرسانی رابط کاربری HyperOS را دریافت نمی‌کنید!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی شیائومی به‌تازگی خبر داده است که باز‌ کردن قفل بوت لودر محصولات این شرکت منجر به عدم دریافت به‌روزرسانی‌های رابط کاربری HyperOS خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با اِروتِک همراه باشید.

همراه با معرفی سری جدید شیائومی ۱۴ (Xiaomi 14)، این کمپانی چینی هم‌چنین یک رابط کاربری اندرویدی جدید به نام HyperOS را معرفی کرد که به‌زودی جای رابط کاربری MIUI موجود در گوشی‌های شیائومی را خواهد گرفت. با این حال، کمپانی شیائومی اخیراً اعلامیه‌ای را درباره‌ی دستگاه‌های بوت‌لودر آنلاک (دستگاه‌هایی که قفل بوت‌لودر آن‌ها باز شده باشد) منتشر کرده است.

طبق گفته‌های شیائومی، این کمپانی برای هر دستگاهی که قفل بوت‌لودر آن باز شده باشد، چه از رابط‌ کاربری‌ HyperOS استفاده کند و چه از رابط کاربری MIUI 14، به‌روزرسانی منتشر نخواهد کرد. علاوه بر این، قفل بوت‌لودر دستگاه‌های دارای رابط کاربری HyperOS سخت‌تر از سایر دستگاه‌های شیائومی باز خواهد شد. در حال حاضر، جهت آنلاک کردن گوشی شیائومی خود باید از طریق برنامه‌ی ویندوز به صورت رسمی درخواست خود را ارسال نمایید و یک هفته صبر کنید تا بالاخره بتوانید به باز کردن قفل بوت‌لودر گوشی شیائومی بپردازید. اکنون اما کاربران چینی رابط کاربری HyperOS موظف‌اند که علاوه بر این صبر یک هفته‌ای، در انجمن شیائومی نیز به سطح ۵ برسند. کاربران خارج از کشور چین در طرف دیگر اما باید منتظر اعلامیه‌ی رسمی شیائومی بمانند تا مشخص شود دقیقاً این پروسه‌ی باز کردن قفل بوت لودر چگونه طی خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید
گوشی میزو 21 پرو معرفی شد؛ قدرتنمایی میزو قبل از خداحافظی!

شایان ذکر است که با قفل کردن مجدد دستگاه شیائومی خود، بلافاصله به به‌روزرسانی بعدی رابط‌ کاربری HyperOS دسترسی پیدا خواهید کرد.

شیائومی هم‌چنین در این زمینه به اعمال محدودیت دیگری پرداخته است. با محدودیت جدید کمپانی شیائومی تنها می‌توانید قفل بوت‌لودر سه دستگاه مختلف را هرساله باز کنید. این محدودیت نیز در حال حاضر تنها در کشور چین اعمال شده اما ممکن است شیائومی آن را برای بازار سایر کشورها هم اعمال کند.

در پاسخ به این سوال که دقیقاً چرا شیائومی سراغ چنین اقدامات سخت‌گیرانه‌ای رفته، این کمپانی چینی اذعان داشت که دلیل این اقدامات نگرانی‌های امنیتی است.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>