Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی جیوفون پریما 4G با سیستم عامل KaiOS معرفی شد

گوشی جیوفون پریما 4G با سیستم عامل KaiOS معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شرکت مخابراتی ریلاینس جیو (Reliance Jio) روز گذشته یک گوشی مبتنی بر سیستم عامل KaiOS را با نام “جیوفون پریما 4G” معرفی کرد. سیستم عامل KaiOS نصب شده روی این دستگاه به کاربران اجازه می‌دهد به برنامه‌های محبوب کمپانی گوگل و متا از جمله “یوتیوب، گوگل مپ، فیس‌بوک و واتساپ” روی گوشی خود دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، این محصول از برنامه‌های داخلی شرکت جیو مانند “جیو چت (JioChat) و جیو پی (JioPay UPI)”، قابلیت تماس ویدیویی و سرویس ارتباطات بی‌سیم VoLTE پشتیبانی می‌کند.

گوشی JioPhone Prima 4G با فضای ذخیره‌سازی 4 گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود اما می‌توان فضای ذخیره‌سازی آن را با استفاده از اسلات کارت میکرو اس دی (microSD) ارتقاء داد. این دستگاه از یک صفحه نمایش TFT ال‌سی‌دی 2.4 اینچی با وضوح 240 در 320 پیکسل، یک دوربین سلفی و اصلی VGA بهره می‌برد. دوربین اصلی این گوشی قادر است ویدیوها را با کیفیت 720p ضبط کند.

گوشی جیوفون پریما 4G از یک باتری 1800 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ از طریق پورت microUSB بهره می‌برد. علاوه بر این، این دستگاه به جک هدفون 3.5 میلی‌متری مجهز بوده و از گیرنده رادیو FM و اتصال بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند. این گوشی با قیمت 31 دلار از طریق وب‌سایت‌های “Amazon ،JioMart و Reliance Digital” به فروش می‌رسد.

همچنین مطالعه کنید
افشای تصاویر واقعی گلکسی S22 Ultra

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>