Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

راک‌استار زمان پخش تریلر معرفی بازی GTA 6 را اعلام کرد

راک‌استار زمان پخش تریلر معرفی بازی GTA 6 را اعلام کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

راک‌استار گیمز (Rockstar Games) سرانجام گزارشات اخیر مبنی بر رونمایی از بازی Grand Theft Auto 6 طی چند هفته‌ی آینده را تایید کرد و این‌طور که به نظر می‌رسد، حدود یک ماه دیگر شاهد تریلر معرفی بازی GTA 6 خواهیم بود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این رابطه با اِروتِک همراه باشید.

اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی بود که راک‌استار ساخت بازی Grand Theft Auto 6 را تایید کرد و طبق گزارش اخیر خبرگزاری بلومبرگ و جیسن شرایر، این عنوان بسیار موردانتظار به‌زودی به صورت رسمی رونمایی شده و در ماه دسامبر (۱۰ آذر تا ۱۰ دی) اولین تریلرش منتشر خواهد شد. این گزارش که سر و صداهای زیادی نیز در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته بود، به‌تازگی توسط کمپانی راک‌استار نیز رسماً تایید شد.

راک‌استار در شبکه‌ی اجتماعی X (توییتر سابق) به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تاسیس خود از بازیکنان و طرفداران این کمپانی برای پشتیبانی، حمایت و “فرصتی برای ساخت بازی‌هایی که واقعاً به آن‌ها علاقه‌مندیم” تشکر کرد.

خبر مهم اصلی اما در پایان این پیام قرار داشت و سم هوسر، رییس فعلی راک‌استار و یکی از بنیان‌گذاران آن، تایید کرد که اولین تریلر برای بازی Grand Theft Auto 6 در اوایل ماه دسامبر میلادی یا تقریباً یک ماه دیگر منتشر خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید
"مارول 1943: ظهور هایدار" رسماً معرفی شد؛ انتشار سال 2025! [تریلر]

راک‌استار زمان پخش تریلر معرفی بازی GTA 6 را اعلام کرد

سم هوسر در این‌باره گفت:

«بسیار هیجان‌زده هستیم به شما اطلاع دهیم که در اوایل دسامبر، اولین تریلر از Grand Theft Auto بعدی را منتشر خواهیم کرد. مشتاقیم این تجربه‌ها را برای سال‌های بیشتری با همگی شما به اشتراک بگذاریم.»

انتشار اولین تریلر بازی GTA 6 در اوایل دسامبر، هم‌زمانی جالب‌توجهی با مراسم بهترین بازی‌های سال (The Game Awards) دارد. با این حال، باید صبر کرد و دید که آیا راک‌استار از این فرصت بهره خواهد برد و به معرفی رسمی GTA 6 طی مراسم The Game Awards امسال خواهد پرداخت یا انتشار تریلر بازی Grand Theft Auto 6 به شکل مستقل و جداگانه توسط خود راک‌استار انجام خواهد شد.

برخی گزارشات پیش از این به احتمال عرضه‌ی بازی GTA 6 تا قبل از آوریل سال ۲۰۲۵ میلادی (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۴) اشاره داشتند. این گمانه‌زنی‌ها بر اساس پیش‌بینی درآمد سال مالی آینده توسط شرکت مادر راک‌استار یعنی «Take-Two Interactive» اتفاق افتاده بود. به هر حال، برای اطلاعات دقیق‌تر باید تا انتشار رسمی اولین تریلر بازی Grand Theft Auto 6 و ارائه‌ی جزئیات بیشتر درباره‌ی این بازی منتظر ماند.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>