Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

با طراحی خاص و جذاب گوشی iQOO 12 آشنا شوید!

با طراحی خاص و جذاب گوشی iQOO 12 آشنا شوید!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمتر از 24 ساعت تا رونمایی گوشی‌های سری iQOO 12 در کشور چین باقی مانده است. اکنون نیز تصاویر جدیدی از گوشی iQOO 12 منتشر شده که طراحی جذاب و متفاوت آن را فاش می‌کنند. همانطور که در تصاویر دیده می‌شود طراحی iQOO 12 بر اساس 3 اصل “سرعت، کارآیی و ظرافت” صورت گرفته و تمامی خطوط و جزئیات روی گوشی، به دقت و مطابق با استاندارد‌های این کمپانی طراحی شده‌اند.

بخش اصلی و متمایز طراحی iQOO 12، مربوط به جزیره دوربین آن است که از پنجره‌های موجود در بدنه کشتی‌ها برای ورود نور و هوا الهام گرفته شده است. این جزیره زیبای دوربین دارای هشت قوس ظریف و یک شیشه منحنی سه‌بعدی است که تحت یک فرآیند خمش گرم تولید شده و کل جزیره نیز توسط یک حلقه تزئینی خاکستری با دو لایه الگوهای بافت احاطه شده است.

نسخه آلفا این دستگاه، که در رنگ مشکی طراحی شده، از شیشه‌های فلوریت ضد تابش نور (AG) جدید بهره می‌برد. این نوع از شیشه‌های فلوریت در هنگام مواجهه قاب پشتی با برخورد نور خورشید یا اشعه ماوراء بنفش، رنگ خود را تغییر می‌دهند. علاوه بر این، قاب پشتی این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده است که در هنگام مشاهده کردن آن از زوایای مختلف، جلوه منحصر‌به‌فرد و درخشانی برای کاربر به نمایش می‌گذارد.

همچنین مطالعه کنید
شیائومی تایید کرد؛ عرضه Xiaomi Mi Mix 4 در 10 آگوست (سه‌شنبه آینده) در چین

نسخه لجند (Legend) گوشی iQOO 12 از قاب شیشه‌ای میناکاری شده با سه رنگ “قرمز، مشکی و آبی” معروف برند بی ام و (بی ام و موتور اسپورت/ BMW M Motorsport) بافت‌دار (نقطه‌ای) بهره می‌برد. تمامی مدل‌های گوشی iQOO 12 به یک قاب فلزی با حاشیه‌های صاف و صفحه نمایش تخت مجهزاند. به گفته یک منبع آگاه، کمپانی iQOO در فرآیند طراحی سری 12 گوشی‌های خود، بیش از 600910 دلار هزینه کرده است. جدیدترین سری گوشی‌های iQOO امروز در کشور چین و در تاریخ دوازدهم دسامبر (21 آذر) در مراسمی جداگانه در کشور هند رونمایی خواهند شد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>